@mastersthesis{bak:2735, author = {{Skender, Patricia}}, title = {{Uloga online recenzija korisnika u izgradnji reputacije}}, } @mastersthesis{bak:2702, author = {{Novačić, Marija}}, title = {{Analiza upravljanja marketingom u glazbenoj industriji i primjena analize na obrt Verum}}, } @mastersthesis{bak:2692, author = {{Posinković, Božidar}}, title = {{Upravljanje marketingom na primjeru farmaceutske industrije u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:2615, author = {{Pokrivka, Katarina}}, title = {{Navike potrošača u kupovini sportskih dobara}}, } @mastersthesis{bak:2724, author = {{Prlić, Vlatka}}, title = {{Potencijali marketinške komunikacije u brendiranju projekta na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{bak:2660, author = {{Hrastović, Petra}}, title = {{Primjena digitalnog marketinga u turizmu}}, } @mastersthesis{bak:2658, author = {{Bošnjak, Ivica}}, title = {{Strategija personaliziranog marketinga u unapređenju prodaje}}, } @mastersthesis{bak:2616, author = {{Ibraimi, Argjenda}}, title = {{Uloga ambalaže proizvoda u donošenju odluka kupaca}}, } @mastersthesis{bak:2675, author = {{Galeković, Danijela}}, title = {{Psihološki aspekti ponašanja potrošača na internetu}}, } @mastersthesis{bak:2711, author = {{Smojver, Goran}}, title = {{Hibridni pristup projektnog menadžmenta u IT projektima}}, } @mastersthesis{bak:2595, author = {{Jurić, Boris}}, title = {{Financiranje razvojnih projekata iz EU fondova}}, } @mastersthesis{bak:2539, author = {{Slovenec, Filip}}, title = {{Plagiranje kao etički nedopustivo ponašanje u projektnom menadžmentu na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{bak:2545, author = {{Hrenek, Petra}}, title = {{Strateški okvir za korištenje fondova Europske unije u Republici Hrvatskoj u podijeljenom upravljanju u Višegodišnjem financijskom okviru 2021.-2027.}}, } @mastersthesis{bak:2549, author = {{Hrenek, Patricia}}, title = {{Utjecaj i važnost projektnog menadžmenta u sportu}}, } @mastersthesis{bak:2610, author = {{Matulin, Grozdana}}, title = {{Interna komunikacija u zdravstvenoj djelatnosti}}, } @mastersthesis{bak:2594, author = {{Mlinek, Martin}}, title = {{Poslovni plan izgradnje glamping resorta}}, } @mastersthesis{bak:2522, author = {{Ozimec, Katarina}}, title = {{Uloga neverbalne komunikacije u osobnom razvoju pojedinca}}, } @mastersthesis{bak:2525, author = {{Ozimec, Katarina}}, title = {{Uloga neverbalne komunikacije u osobnom razvoju pojedinca}}, } @mastersthesis{bak:2519, author = {{Matošević, Nikolina}}, title = {{Zeleni marketing u tehnološkoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:2413, author = {{Jagarinec, Ema}}, title = {{Upravljanje brendom luksuznih proizvoda}}, } @mastersthesis{bak:2419, author = {{Vlah, Andrea}}, title = {{Društvena odgovornost multinacionalnih kompanija}}, } @mastersthesis{bak:2415, author = {{Kobešćak, Silvija}}, title = {{Izazovi prijave projekta u kontekstu intelektualnog vlasništva s primjerom}}, } @mastersthesis{bak:2432, author = {{Sinovec, Sandra}}, title = {{Utjecaj upravljanja korisničkim iskustvom na razvoj digitalnog poslovanja u bankarstvu}}, } @mastersthesis{bak:2400, author = {{Košić, Samanta}}, title = {{Projekti i strategija razvoja organizacije}}, } @mastersthesis{bak:2387, author = {{Lončar, Marija}}, title = {{Razvoj i digitalna transformacija marketinga}}, } @mastersthesis{bak:2277, author = {{Bošnjak, Andrea}}, title = {{Odijevanje kao neverbalna komunikacija u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{bak:2270, author = {{Lozušić, Helena}}, title = {{Web marketing u funkciji lokalne samouprave}}, } @phdthesis{efos:5437, author = {{Lacković, Ivana}}, title = {{ULOGA KOMUNIKACIJE U KREIRANJU ZADOVOLJSTVA KLIJENATA U STRUČNOM VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU}}, } @mastersthesis{bak:2252, author = {{Matijević, Roberta}}, title = {{Potencijali društvenih mreža u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{bak:2221, author = {{Ličina, Katarina}}, title = {{Vojna strategija kao dio strategije u ekonomiji i menadžmentu}}, } @mastersthesis{bak:2171, author = {{Maretić, Jasna}}, title = {{Analiza procesa donošenja odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{bak:2169, author = {{Jaković, Mateo}}, title = {{Specifičnosti segmentacije tržišta u automobilskoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:2143, author = {{Mostarlić, Bernarda}}, title = {{Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događajima}}, } @mastersthesis{bak:2499, author = {{Koščić, Sara}}, title = {{Izgradnja brenda festivala na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{bak:1669, author = {{Brtan, Antonio}}, title = {{Odnosi s javnošću u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:2106, author = {{Tepšić, Rebecca}}, title = {{Benchmarking kao strategija za tehnološke kompanije}}, } @mastersthesis{bak:2105, author = {{Franić, Ivana}}, title = {{Djelotvorno umrežavanje kao alat za poslovnu uspješnost}}, } @mastersthesis{bak:2107, author = {{Mlađen, Isabella}}, title = {{Marketing velikih sportskih događanja}}, } @mastersthesis{bak:2108, author = {{Maričić, Vedran}}, title = {{Uloga marketinga u brendiranju gastroponude Hrvatskog zagorja}}, } @mastersthesis{bak:1947, author = {{Kamenski, Anamaria}}, title = {{Konflikti u organizaciji i važnost njihovog rješavanja}}, } @mastersthesis{bak:1851, author = {{Pavleković, Irena}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje kao dio strategije upravljanja odnosima s javnošću u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:1820, author = {{Petrović, Valentina}}, title = {{Odnosi s javnošću utjecajem influencer kulture}}, } @mastersthesis{bak:1762, author = {{Presker, Andreja}}, title = {{Marketinški aspekti poslovanja u dentalnoj medicini}}, } @mastersthesis{bak:1711, author = {{Lukić, Ana}}, title = {{PR u duhanskoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:1668, author = {{Paunković, Damjan}}, title = {{Digitalni gerilski marketing: koncept, funkcionalnost i oblici}}, } @mastersthesis{bak:1667, author = {{Golubić, Iva}}, title = {{Specifičnost poslovne komunikacije u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:1694, author = {{Marunčić, Sara}}, title = {{Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta}}, } @mastersthesis{bak:1676, author = {{Jureta, Ana}}, title = {{Uloga digitalnog marketinga u promociji konditorskih proizvoda}}, } @mastersthesis{bak:1125, author = {{Šavor, Darjan}}, title = {{Analiza potrošačkih odluka prilikom kupovine proizvoda široke potrošnje}}, } @mastersthesis{bak:1132, author = {{Boro, Tamara}}, title = {{Postizanje konkurentske prednosti na globalnim tržištima}}, } @mastersthesis{bak:1119, author = {{Mandić, Marija}}, title = {{Upravljanje proizvodima krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{bak:1621, author = {{Janjić, Elena}}, title = {{Utjecaj kanala distribucije na suvremeno poslovanje poduzeća}}, } @mastersthesis{bak:1608, author = {{Stanković, Barbara}}, title = {{Uloga i funkcije interne komunikacije}}, } @mastersthesis{bak:565, author = {{Petrović, Josip}}, title = {{Marketing odnosa kao suvremena marketinška strategija}}, } @mastersthesis{bak:563, author = {{Radovanović, Filip}}, title = {{Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila}}, } @mastersthesis{bak:548, author = {{Varga, Maja}}, title = {{Korporativna komunikacija za potrebe rebrandinga tvrtki za energetsku tranziciju na globalnoj razini}}, } @mastersthesis{bak:561, author = {{Knežević, Iva}}, title = {{Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti}}, } @mastersthesis{bak:1456, author = {{Vidović, Tabita}}, title = {{Izazovi event-industrije u doba pandemije 2020. godine}}, } @mastersthesis{bak:567, author = {{Kolarić, Lucija}}, title = {{Specifičnosti marketinga u zrakoplovnoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:1424, author = {{Tokić, Danijela}}, title = {{Marketinška komunikacija e-poštom}}, } @mastersthesis{bak:1425, author = {{Labrović, Ivana}}, title = {{Tehnike osobne prodaje na tržištu usluga}}, } @mastersthesis{bak:1487, author = {{Džaić, Duga}}, title = {{Utjecaj drušvenih mreža na generaciju “Millennials”}}, } @mastersthesis{bak:1279, author = {{Žagar, Arjeta}}, title = {{Etički aspekti oglašavanja}}, } @mastersthesis{bak:525, author = {{Krnjak, Monika}}, title = {{Koncept digitalnog marketinga na primjeru aplikacije}}, } @mastersthesis{bak:1222, author = {{Vlahek, Ema}}, title = {{Poslovno pregovaranje i njegove značajke}}, } @mastersthesis{bak:1206, author = {{Knežević, Ana}}, title = {{Analiza marketinškog miksa Leggiero bar}}, } @mastersthesis{bak:1207, author = {{Gavran, Gabriela}}, title = {{Analiza marketinškog miksa – Sport Vision}}, } @mastersthesis{bak:373, author = {{Dankić, Valentina}}, title = {{Analiza promocijskih aktivnosti – BIPA Hrvatska}}, } @mastersthesis{bak:350, author = {{Idžojtić, Antonija}}, title = {{Analiza promocijskih aktivnosti - Oktal Pharma}}, } @mastersthesis{bak:337, author = {{Kovačević, Andreja}}, title = {{Analiza promocijskih aktivnosti – Lukoil Croatia}}, } @mastersthesis{bak:336, author = {{Odak, Tamara}}, title = {{Kretanje kamatnih stopa na tržištu novca kao determinanta kreditne aktivnosti banaka}}, } @mastersthesis{bak:338, author = {{Špoljar, Lucija}}, title = {{Mikroekonomska analiza ponude i potražnje na tržištu poljoprivrednih proizvoda}}, } @mastersthesis{bak:292, author = {{Stojević, Katarina}}, title = {{Analiza marketinškog miksa - LUSH Hrvatska}}, } @mastersthesis{bak:320, author = {{Đurkinjak, Domagoj}}, title = {{Društvene inovacije kao razvojni resurs javnog sektora}}, } @mastersthesis{bak:294, author = {{Škiljan, Tomislav}}, title = {{Marketing u nogometu}}, } @mastersthesis{bak:295, author = {{Krajna, Valentina}}, title = {{Pozitivan i negativan utjecaj monopola u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:293, author = {{Husnjak, Hrvoje}}, title = {{Promocijske aktivnosti na primjeru Konzuma}}, } @mastersthesis{bak:296, author = {{Babić, Jure}}, title = {{Teorija poduzeća}}, } @mastersthesis{bak:202, author = {{Kokorić, Mija}}, title = {{Važnost upravljanja troškovima na primjeru Tisak d.d.}}, } @mastersthesis{bak:188, author = {{Špoljarević, Ana-Marija}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na mlade}}, } @mastersthesis{bak:204, author = {{Heveši, Lana}}, title = {{Analiza poslovne mogućnosti ulaganja u poduzeće koje se bavi proizvodnjom i promicanjem autohtonih Hrvatskih jela}}, } @mastersthesis{bak:203, author = {{Dudić, Andrea}}, title = {{Financiranje neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{bak:205, author = {{Čengić, Mateja}}, title = {{Projektni menadžment kao potpora u poduzetništvu}}, } @mastersthesis{bak:42, author = {{Štivin, Maja}}, title = {{Asertivnost u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{bak:82, author = {{Kranjčić, Elizabeta}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje u organizaciji}}, } @mastersthesis{bak:81, author = {{Bertol, Monika}}, title = {{Marketing poslovnih subjekata na društvenoj mreži Linkedin}}, } @mastersthesis{bak:1107, author = {{Koren, Antonela}}, title = {{Analiza promocijskih aktivnosti brenda Grundig}}, } @mastersthesis{bak:1094, author = {{Golubiček, Krešimir}}, title = {{Suvremeni trendovi u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba Juventus}}, } @mastersthesis{bak:1083, author = {{Ilić, Mateja}}, title = {{Unapređenje prodaje na primjeru - dm akademija}}, } @mastersthesis{bak:1067, author = {{Jarčan, Nives}}, title = {{Unapređenje prodaje - na primjeru iz prakse Kaufland}}, } @mastersthesis{bak:672, author = {{Balić, Marina}}, title = {{Projekt Pokretanja autopraonice u Međunarodnoj zračnoj luci Zagreb}}, } @mastersthesis{bak:673, author = {{Bosak, Andrej}}, title = {{Projekt otvaranja tvrtke za najam dronova u turističke svrhe}}, } @mastersthesis{bak:671, author = {{Bakran, Helena}}, title = {{Projekt razvoja seoskog turizma i očuvanja kulturne baštine}}, } @mastersthesis{bak:659, author = {{Mamić, Josipa}}, title = {{Analiza marketinške komunikacije - Hrvatska nogometna reprezentacija u Rusiji 2018.}}, } @mastersthesis{bak:647, author = {{Maković, Maja}}, title = {{Razvoj plakatne djelatnosti Muzeja za umjetnost i obrt s posebnim osvrtom na plakate Ivana Picelja}}, } @mastersthesis{bak:900, author = {{Kukolja, Ivana}}, title = {{Analiza promocijskih aktivnosti Hyundai Kona}}, } @mastersthesis{bak:899, author = {{Brnada, Lucija}}, title = {{Analiza promocijskih aktivnosti - Cocta}}, } @mastersthesis{bak:898, author = {{Musija, Vedran}}, title = {{Brendiranje grada kroz filmsku umjetnost - Dubrovnik}}, } @mastersthesis{bak:897, author = {{Kovačićek, Matea}}, title = {{Usluga kao element marketinškog miksa}}, } @mastersthesis{bak:847, author = {{Pintarić, Marko}}, title = {{Integrirani dropshipping sustav}}, } @mastersthesis{bak:614, author = {{Gilja, Andrea}}, title = {{Osobna prodaja u osiguravajućem društvu Allianz Zagreb d.d.}}, } @mastersthesis{bak:817, author = {{Pllana Krasniqi, Arijeta}}, title = {{Promocija kao element marketinškog miksa - Skyzone d.o.o.}}, } @mastersthesis{bak:584, author = {{Stojan, Vicenco}}, title = {{Specifičnosti promotivnih aktivnosti - Red Bull}}, } @mastersthesis{bak:583, author = {{Valentić, Ema}}, title = {{Utjecaj plastike na okoliš i poslovanje - projekti u budućnosti}}, } @mastersthesis{bak:771, author = {{Obendorfer, Thea Christina}}, title = {{Analiza marketinških aktivnosti - IKEA Hrvatska}}, } @mastersthesis{bak:571, author = {{Šuman, Paula}}, title = {{Analiza marketinške komunikacije na primjeru Pan}}, } @mastersthesis{bak:758, author = {{Ćavarović, Anita}}, title = {{Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30}}, } @mastersthesis{bak:757, author = {{Zrinski, Monika}}, title = {{Usluga kao element marketinškog miksa na primjeru Baris d.o.o.}}, } @mastersthesis{bak:750, author = {{Filipec Premrl, Tanja}}, title = {{Računovodstvena metodologija godišnjih obračuna u proizvodnoj djelatnosti}}, } @mastersthesis{bak:503, author = {{Gržan, Daria}}, title = {{Specifičnosti Facebook oglašavanja na primjeru iznajmljivanja apartmana na moru}}, } @mastersthesis{bak:724, author = {{Međaković, Viktorija}}, title = {{Analiza promocijskih aktivnosti - Suban d.o.o.}}, } @mastersthesis{bak:474, author = {{Knezić, Miroslav}}, title = {{Vjerodostojnost u političkoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{bak:472, author = {{Ivanjko, Lucija}}, title = {{Marketinški aspekti projekta Food outlet Žabac}}, } @mastersthesis{bak:710, author = {{Markulin, Anja}}, title = {{Analiza marketinškog miksa - Studena}}, } @mastersthesis{bak:695, author = {{Jedvaj, Matea}}, title = {{Analiza marketinških aktivnosti - apartmani Rudi}}, } @mastersthesis{bak:683, author = {{Paladin, Mario}}, title = {{Distribucija marke Select na primjeru poduzeća Mercury d.o.o.}}, }