Golubiček, K. (2020). Suvremeni trendovi u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba Juventus : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:559079
Golubiček, Krešimir. "Suvremeni trendovi u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba Juventus : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:559079
Golubiček, Krešimir. "Suvremeni trendovi u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba Juventus : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:559079
Golubiček, K. (2020). 'Suvremeni trendovi u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba Juventus : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 02.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:559079
Golubiček K. Suvremeni trendovi u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba Juventus : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 02.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:559079
K. Golubiček, "Suvremeni trendovi u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba Juventus : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:559079