prikaz prve stranice dokumenta Analiza promocijskih aktivnosti brenda Grundig
Rad nije dostupan
završni rad
Analiza promocijskih aktivnosti brenda Grundig
Stručni završni rad

Koren, Antonela
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Koren, A. (2020). Analiza promocijskih aktivnosti brenda Grundig : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:140494

Koren, Antonela. "Analiza promocijskih aktivnosti brenda Grundig : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:140494

Koren, Antonela. "Analiza promocijskih aktivnosti brenda Grundig : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:140494

Koren, A. (2020). 'Analiza promocijskih aktivnosti brenda Grundig : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 22.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:140494

Koren A. Analiza promocijskih aktivnosti brenda Grundig : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 22.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:140494

A. Koren, "Analiza promocijskih aktivnosti brenda Grundig : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:140494

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.