završni rad
Uloga mobilnog marketinga u razvoju ruralnog turizma
Stručni završni rad

Podvorec, Slaven
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Podvorec, S. (2021). Uloga mobilnog marketinga u razvoju ruralnog turizma : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:633170

Podvorec, Slaven. "Uloga mobilnog marketinga u razvoju ruralnog turizma : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:633170

Podvorec, Slaven. "Uloga mobilnog marketinga u razvoju ruralnog turizma : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:633170

Podvorec, S. (2021). 'Uloga mobilnog marketinga u razvoju ruralnog turizma : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 14.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:633170

Podvorec S. Uloga mobilnog marketinga u razvoju ruralnog turizma : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 14.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:633170

S. Podvorec, "Uloga mobilnog marketinga u razvoju ruralnog turizma : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:633170

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.