Dulčić, L. (2020). Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016
Dulčić, Lovro. "Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016
Dulčić, Lovro. "Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016
Dulčić, L. (2020). 'Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016
Dulčić L. Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016
L. Dulčić, "Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016