Vranješ, M. (2021). Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790
Vranješ, Matea. "Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790
Vranješ, Matea. "Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790
Vranješ, M. (2021). 'Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790
Vranješ M. Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790
M. Vranješ, "Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790