Filipović, H. (2022). Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948
Filipović, Hrvoje. "Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948
Filipović, Hrvoje. "Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948
Filipović, H. (2022). 'Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948
Filipović H. Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2022 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948
H. Filipović, "Novi marketinški pristup oglašavanju u autoindustriji i prodaji vozila u Republici Hrvatskoj za vrijeme pandemije : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:029948