Ostović, N. (2022). Uloga persuazivne komunikacije u odabiru turističke destinacije : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:353899
Ostović, Nina. "Uloga persuazivne komunikacije u odabiru turističke destinacije : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:353899
Ostović, Nina. "Uloga persuazivne komunikacije u odabiru turističke destinacije : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:353899
Ostović, N. (2022). 'Uloga persuazivne komunikacije u odabiru turističke destinacije : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:353899
Ostović N. Uloga persuazivne komunikacije u odabiru turističke destinacije : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2022 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:353899
N. Ostović, "Uloga persuazivne komunikacije u odabiru turističke destinacije : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:353899