prikaz prve stranice dokumenta Uloga Storytellinga u brendiranju turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga Storytellinga u brendiranju turističke destinacije

Štefanac, Katarina
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za informacijske i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Štefanac, K. (2023). Uloga Storytellinga u brendiranju turističke destinacije (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:011808

Štefanac, Katarina. "Uloga Storytellinga u brendiranju turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:011808

Štefanac, Katarina. "Uloga Storytellinga u brendiranju turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:011808

Štefanac, K. (2023). 'Uloga Storytellinga u brendiranju turističke destinacije', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 15.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:011808

Štefanac K. Uloga Storytellinga u brendiranju turističke destinacije [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2023 [pristupljeno 15.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:011808

K. Štefanac, "Uloga Storytellinga u brendiranju turističke destinacije", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:011808

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.