Balić, J. (2023). Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766
Balić, Josip. "Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766
Balić, Josip. "Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766
Balić, J. (2023). 'Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766
Balić J. Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2023 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766
J. Balić, "Digitalni marketing u funkciji razvoja lovnog turizma u Dalmatinskoj Zagori : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:749766