Lulić, H. (2024). Odnosi s javnošću i održivost: Kako održivost poslovanja može postati ključna komponenta komunikacijske strategije : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:276750
Lulić, Hrvoje. "Odnosi s javnošću i održivost: Kako održivost poslovanja može postati ključna komponenta komunikacijske strategije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:276750
Lulić, Hrvoje. "Odnosi s javnošću i održivost: Kako održivost poslovanja može postati ključna komponenta komunikacijske strategije : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:276750
Lulić, H. (2024). 'Odnosi s javnošću i održivost: Kako održivost poslovanja može postati ključna komponenta komunikacijske strategije : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:276750
Lulić H. Odnosi s javnošću i održivost: Kako održivost poslovanja može postati ključna komponenta komunikacijske strategije : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2024 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:276750
H. Lulić, "Odnosi s javnošću i održivost: Kako održivost poslovanja može postati ključna komponenta komunikacijske strategije : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:276750