Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing
Citirajte ovaj rad
Škiljan, T. (2020). Marketing u nogometu : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:254001
Škiljan, Tomislav. "Marketing u nogometu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:254001
Škiljan, Tomislav. "Marketing u nogometu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:254001
Škiljan, T. (2020). 'Marketing u nogometu : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 22.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:254001
Škiljan T. Marketing u nogometu : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 22.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:254001
T. Škiljan, "Marketing u nogometu : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:254001