Sabljić, L. (2024). Analiza CRM programa lojalnosti trgovačkih lanaca : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946475
Sabljić, Leona. "Analiza CRM programa lojalnosti trgovačkih lanaca : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946475
Sabljić, Leona. "Analiza CRM programa lojalnosti trgovačkih lanaca : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946475
Sabljić, L. (2024). 'Analiza CRM programa lojalnosti trgovačkih lanaca : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 11.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946475
Sabljić L. Analiza CRM programa lojalnosti trgovačkih lanaca : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2024 [pristupljeno 11.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946475
L. Sabljić, "Analiza CRM programa lojalnosti trgovačkih lanaca : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:946475