Baran, A. (2020). Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499
Baran, Anđelo. "Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499
Baran, Anđelo. "Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499
Baran, A. (2020). 'Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499
Baran A. Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499
A. Baran, "Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499