prikaz prve stranice dokumenta Primjena i utjecaj digitalnog marketinga u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena i utjecaj digitalnog marketinga u turizmu
Stručni završni rad

Bosna, Josip
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Bosna, J. (2020). Primjena i utjecaj digitalnog marketinga u turizmu : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:274759

Bosna, Josip. "Primjena i utjecaj digitalnog marketinga u turizmu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:274759

Bosna, Josip. "Primjena i utjecaj digitalnog marketinga u turizmu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:274759

Bosna, J. (2020). 'Primjena i utjecaj digitalnog marketinga u turizmu : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 25.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:274759

Bosna J. Primjena i utjecaj digitalnog marketinga u turizmu : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 25.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:274759

J. Bosna, "Primjena i utjecaj digitalnog marketinga u turizmu : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:274759

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.