završni rad
Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti
Stručni završni rad

Knežević, Iva
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Knežević, I. (2021). Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945

Knežević, Iva. "Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945

Knežević, Iva. "Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945

Knežević, I. (2021). 'Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 26.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945

Knežević I. Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 26.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945

I. Knežević, "Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.