prikaz prve stranice dokumenta Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila
Stručni završni rad

Radovanović, Filip
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Radovanović, F. (2021). Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211

Radovanović, Filip. "Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211

Radovanović, Filip. "Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211

Radovanović, F. (2021). 'Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211

Radovanović F. Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211

F. Radovanović, "Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:175211

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.