Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing
Citirajte ovaj rad
Petrović, J. (2021). Marketing odnosa kao suvremena marketinška strategija : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:886921
Petrović, Josip. "Marketing odnosa kao suvremena marketinška strategija : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:886921
Petrović, Josip. "Marketing odnosa kao suvremena marketinška strategija : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:886921
Petrović, J. (2021). 'Marketing odnosa kao suvremena marketinška strategija : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 23.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:886921
Petrović J. Marketing odnosa kao suvremena marketinška strategija : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 23.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:886921
J. Petrović, "Marketing odnosa kao suvremena marketinška strategija : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:886921