prikaz prve stranice dokumenta Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta
Stručni završni rad

Šmaguc, Ivana
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Šmaguc, I. (2020). Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

Šmaguc, Ivana. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

Šmaguc, Ivana. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

Šmaguc, I. (2020). 'Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 19.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

Šmaguc I. Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 19.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

I. Šmaguc, "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.