Lovrić, M. (2019). Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574
Lovrić, Mateja. "Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574
Lovrić, Mateja. "Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574
Lovrić, M. (2019). 'Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574
Lovrić M. Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574
M. Lovrić, "Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574