Pllana Krasniqi, A. (2019). Promocija kao element marketinškog miksa - Skyzone d.o.o. : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:110136
Pllana Krasniqi, Arijeta. "Promocija kao element marketinškog miksa - Skyzone d.o.o. : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:110136
Pllana Krasniqi, Arijeta. "Promocija kao element marketinškog miksa - Skyzone d.o.o. : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:110136
Pllana Krasniqi, A. (2019). 'Promocija kao element marketinškog miksa - Skyzone d.o.o. : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:110136
Pllana Krasniqi A. Promocija kao element marketinškog miksa - Skyzone d.o.o. : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:110136
A. Pllana Krasniqi, "Promocija kao element marketinškog miksa - Skyzone d.o.o. : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:110136