Dedić, P. (2020). Stavovi publike prema političkom reklamnom sadržaju : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358832
Dedić, Porin. "Stavovi publike prema političkom reklamnom sadržaju : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358832
Dedić, Porin. "Stavovi publike prema političkom reklamnom sadržaju : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358832
Dedić, P. (2020). 'Stavovi publike prema političkom reklamnom sadržaju : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358832
Dedić P. Stavovi publike prema političkom reklamnom sadržaju : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358832
P. Dedić, "Stavovi publike prema političkom reklamnom sadržaju : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358832