Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Instagram kao kanal komunikacije u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Instagram kao kanal komunikacije u marketingu
Stručni završni rad

Tolj, Lidija
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Tolj, L. (2021). Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090

Tolj, Lidija. "Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090

Tolj, Lidija. "Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090

Tolj, L. (2021). 'Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090

Tolj L. Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090

L. Tolj, "Instagram kao kanal komunikacije u marketingu : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:892090

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.