Kulić, N. (2021). Utjecaj prikrivenog oglašavanja na ponašanje potrošača : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:989908
Kulić, Nina. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:989908
Kulić, Nina. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:989908
Kulić, N. (2021). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja na ponašanje potrošača : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:989908
Kulić N. Utjecaj prikrivenog oglašavanja na ponašanje potrošača : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:989908
N. Kulić, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na ponašanje potrošača : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:989908