Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj brenda na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj brenda na ponašanje potrošača
Stručni završni rad

Vranješ, Matea
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Vranješ, M. (2021). Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790

Vranješ, Matea. "Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790

Vranješ, Matea. "Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790

Vranješ, M. (2021). 'Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790

Vranješ M. Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790

M. Vranješ, "Utjecaj brenda na ponašanje potrošača : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:784790

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.