Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing
Citirajte ovaj rad
Dragić, Z. (2021). Važnost strategije brendiranja u industriji ljepote : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358800
Dragić, Zvonimir. "Važnost strategije brendiranja u industriji ljepote : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358800
Dragić, Zvonimir. "Važnost strategije brendiranja u industriji ljepote : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358800
Dragić, Z. (2021). 'Važnost strategije brendiranja u industriji ljepote : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358800
Dragić Z. Važnost strategije brendiranja u industriji ljepote : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358800
Z. Dragić, "Važnost strategije brendiranja u industriji ljepote : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:358800