Barbaroša, A. (2022). Analiza marketinga Turističke zajednice grada Zadra : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:068368
Barbaroša, Ana. "Analiza marketinga Turističke zajednice grada Zadra : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:068368
Barbaroša, Ana. "Analiza marketinga Turističke zajednice grada Zadra : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:068368
Barbaroša, A. (2022). 'Analiza marketinga Turističke zajednice grada Zadra : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:068368
Barbaroša A. Analiza marketinga Turističke zajednice grada Zadra : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2022 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:068368
A. Barbaroša, "Analiza marketinga Turističke zajednice grada Zadra : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:068368