prikaz prve stranice dokumenta Uloga marketinga u brendiranju gastroponude Hrvatskog zagorja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga marketinga u brendiranju gastroponude Hrvatskog zagorja
Stručni završni rad

Maričić, Vedran
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Maričić, V. (2022). Uloga marketinga u brendiranju gastroponude Hrvatskog zagorja : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:700897

Maričić, Vedran. "Uloga marketinga u brendiranju gastroponude Hrvatskog zagorja : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:700897

Maričić, Vedran. "Uloga marketinga u brendiranju gastroponude Hrvatskog zagorja : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:700897

Maričić, V. (2022). 'Uloga marketinga u brendiranju gastroponude Hrvatskog zagorja : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:700897

Maričić V. Uloga marketinga u brendiranju gastroponude Hrvatskog zagorja : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:700897

V. Maričić, "Uloga marketinga u brendiranju gastroponude Hrvatskog zagorja : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:700897

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.