Trogrlić, I. (2023). CRM (Customer relationship management) i poslovna inteligencija u telekomunikacijama : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:357226
Trogrlić, Iva. "CRM (Customer relationship management) i poslovna inteligencija u telekomunikacijama : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:357226
Trogrlić, Iva. "CRM (Customer relationship management) i poslovna inteligencija u telekomunikacijama : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:357226
Trogrlić, I. (2023). 'CRM (Customer relationship management) i poslovna inteligencija u telekomunikacijama : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:357226
Trogrlić I. CRM (Customer relationship management) i poslovna inteligencija u telekomunikacijama : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2023 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:357226
I. Trogrlić, "CRM (Customer relationship management) i poslovna inteligencija u telekomunikacijama : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:357226