Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing
Citirajte ovaj rad
Ibraimi, A. (2023). Uloga ambalaže proizvoda u donošenju odluka kupaca : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:815658
Ibraimi, Argjenda. "Uloga ambalaže proizvoda u donošenju odluka kupaca : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:815658
Ibraimi, Argjenda. "Uloga ambalaže proizvoda u donošenju odluka kupaca : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:815658
Ibraimi, A. (2023). 'Uloga ambalaže proizvoda u donošenju odluka kupaca : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:815658
Ibraimi A. Uloga ambalaže proizvoda u donošenju odluka kupaca : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2023 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:815658
A. Ibraimi, "Uloga ambalaže proizvoda u donošenju odluka kupaca : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:815658