Prlić, V. (2023). Potencijali marketinške komunikacije u brendiranju projekta na odabranom primjeru : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:961277
Prlić, Vlatka. "Potencijali marketinške komunikacije u brendiranju projekta na odabranom primjeru : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:961277
Prlić, Vlatka. "Potencijali marketinške komunikacije u brendiranju projekta na odabranom primjeru : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:961277
Prlić, V. (2023). 'Potencijali marketinške komunikacije u brendiranju projekta na odabranom primjeru : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:961277
Prlić V. Potencijali marketinške komunikacije u brendiranju projekta na odabranom primjeru : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2023 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:961277
V. Prlić, "Potencijali marketinške komunikacije u brendiranju projekta na odabranom primjeru : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:961277