Bešlić, M. (2023). Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju kvalitete proizvoda : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:139680
Bešlić, Marija. "Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju kvalitete proizvoda : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:139680
Bešlić, Marija. "Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju kvalitete proizvoda : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:139680
Bešlić, M. (2023). 'Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju kvalitete proizvoda : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:139680
Bešlić M. Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju kvalitete proizvoda : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2023 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:139680
M. Bešlić, "Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju kvalitete proizvoda : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:139680