prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi
Stručni završni rad

Šimunić, Marko
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Citirajte ovaj rad

Šimunić, M. (2024). Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572

Šimunić, Marko. "Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572

Šimunić, Marko. "Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572

Šimunić, M. (2024). 'Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572

Šimunić M. Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2024 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572

M. Šimunić, "Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.