Šimunić, M. (2024). Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572
Šimunić, Marko. "Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572
Šimunić, Marko. "Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572
Šimunić, M. (2024). 'Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572
Šimunić M. Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2024 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572
M. Šimunić, "Utjecaj društvenih medija na brand awareness u poduzećima Coca-cola i Pepsi : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:526572