Martinović, M. (2024). Utjecaj kupovne moći na prodaju životnih osiguranja (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:825975
Martinović, Martina. "Utjecaj kupovne moći na prodaju životnih osiguranja." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:825975
Martinović, Martina. "Utjecaj kupovne moći na prodaju životnih osiguranja." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:825975
Martinović, M. (2024). 'Utjecaj kupovne moći na prodaju životnih osiguranja', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:825975
Martinović M. Utjecaj kupovne moći na prodaju životnih osiguranja [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2024 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:825975
M. Martinović, "Utjecaj kupovne moći na prodaju životnih osiguranja", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:825975