Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić Katedra za sociologiju, etiku i srodne discipline
Citirajte ovaj rad
Meštrović, T. (2020). Utjecaj digitalne prodaje na tradicionalnu osobnu prodaju u djelatnosti osiguranja : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:773466
Meštrović, Tomislav. "Utjecaj digitalne prodaje na tradicionalnu osobnu prodaju u djelatnosti osiguranja : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:773466
Meštrović, Tomislav. "Utjecaj digitalne prodaje na tradicionalnu osobnu prodaju u djelatnosti osiguranja : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:773466
Meštrović, T. (2020). 'Utjecaj digitalne prodaje na tradicionalnu osobnu prodaju u djelatnosti osiguranja : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:773466
Meštrović T. Utjecaj digitalne prodaje na tradicionalnu osobnu prodaju u djelatnosti osiguranja : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:773466
T. Meštrović, "Utjecaj digitalne prodaje na tradicionalnu osobnu prodaju u djelatnosti osiguranja : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:773466