prikaz prve stranice dokumenta Primjena SWOT analize u B2C marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena SWOT analize u B2C marketingu
Stručni završni rad

Baran, Anđelo
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Baran, A. (2020). Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499

Baran, Anđelo. "Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499

Baran, Anđelo. "Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499

Baran, A. (2020). 'Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 21.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499

Baran A. Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 21.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499

A. Baran, "Primjena SWOT analize u B2C marketingu : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:222499

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.