Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing
Citirajte ovaj rad
Knežević, I. (2021). Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945
Knežević, Iva. "Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945
Knežević, Iva. "Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945
Knežević, I. (2021). 'Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945
Knežević I. Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2021 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945
I. Knežević, "Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:735945