Šuman, P. (2019). Analiza marketinške komunikacije na primjeru Pan : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:516382
Šuman, Paula. "Analiza marketinške komunikacije na primjeru Pan : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:516382
Šuman, Paula. "Analiza marketinške komunikacije na primjeru Pan : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:516382
Šuman, P. (2019). 'Analiza marketinške komunikacije na primjeru Pan : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 24.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:516382
Šuman P. Analiza marketinške komunikacije na primjeru Pan : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 24.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:516382
P. Šuman, "Analiza marketinške komunikacije na primjeru Pan : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:516382