Šmaguc, I. (2020). Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855
Šmaguc, Ivana. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855
Šmaguc, Ivana. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855
Šmaguc, I. (2020). 'Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 21.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855
Šmaguc I. Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2020 [pristupljeno 21.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855
I. Šmaguc, "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru hrvatskog drogerijskog tržišta : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:240855