prikaz prve stranice dokumenta Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj
Stručni završni rad

Lovrić, Mateja
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Lovrić, M. (2019). Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574

Lovrić, Mateja. "Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574

Lovrić, Mateja. "Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574

Lovrić, M. (2019). 'Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 30.06.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574

Lovrić M. Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 30.06.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574

M. Lovrić, "Osnove marketinga u maloprodaju u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:632574

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.