završni rad
Analiza marketinških aktivnosti - IKEA Hrvatska
Stručni završni rad

Obendorfer, Thea Christina
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Obendorfer, T. C. (2019). Analiza marketinških aktivnosti - IKEA Hrvatska : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:080383

Obendorfer, Thea Christina. "Analiza marketinških aktivnosti - IKEA Hrvatska : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:080383

Obendorfer, Thea Christina. "Analiza marketinških aktivnosti - IKEA Hrvatska : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:080383

Obendorfer, T. C. (2019). 'Analiza marketinških aktivnosti - IKEA Hrvatska : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:080383

Obendorfer TC. Analiza marketinških aktivnosti - IKEA Hrvatska : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:080383

T. C. Obendorfer, "Analiza marketinških aktivnosti - IKEA Hrvatska : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:080383

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.