Petrović, D. (2019). Moć digitalnog marketinga na primjeru Fyre festivala : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:818374
Petrović, Diana. "Moć digitalnog marketinga na primjeru Fyre festivala : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:818374
Petrović, Diana. "Moć digitalnog marketinga na primjeru Fyre festivala : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:818374
Petrović, D. (2019). 'Moć digitalnog marketinga na primjeru Fyre festivala : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:818374
Petrović D. Moć digitalnog marketinga na primjeru Fyre festivala : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:818374
D. Petrović, "Moć digitalnog marketinga na primjeru Fyre festivala : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:818374