završni rad
Digitalni marketing i ujecaj digitalnog marketinga na turizam
Stručni završni rad

Škrinjarić, Petar
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za informacijske i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Škrinjarić, P. (2019). Digitalni marketing i ujecaj digitalnog marketinga na turizam : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:557316

Škrinjarić, Petar. "Digitalni marketing i ujecaj digitalnog marketinga na turizam : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:557316

Škrinjarić, Petar. "Digitalni marketing i ujecaj digitalnog marketinga na turizam : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:557316

Škrinjarić, P. (2019). 'Digitalni marketing i ujecaj digitalnog marketinga na turizam : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:557316

Škrinjarić P. Digitalni marketing i ujecaj digitalnog marketinga na turizam : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:557316

P. Škrinjarić, "Digitalni marketing i ujecaj digitalnog marketinga na turizam : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:557316

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.