@mastersthesis{vpsz:1030, author = {{Medvarić, Tomislav}}, title = {{Potrošački trendovi u e-marketingu}}, } @mastersthesis{vpsz:1028, author = {{Brčić, Anja}}, title = {{Neverbalna komunikacija kroz tjelesna obilježja}}, } @mastersthesis{vpsz:1027, author = {{Milković, Valentina}}, title = {{Istraživanje uloge i vidljivosti Centara za kulturu u lokalnoj zajednici}}, } @mastersthesis{vpsz:1052, author = {{Dorić, Dina}}, title = {{Usporedba produkcije festivala Splitsko ljeto i Dubrovačke ljetne igre}}, } @mastersthesis{vpsz:1051, author = {{Žderić, Sara}}, title = {{Važnost i uloga networkinga u postizanju poslovnih rezultata}}, } @mastersthesis{vpsz:1050, author = {{Bakić-Herceg, Antonija}}, title = {{Argumentacija analize predsjedničkih sučeljavanja na izborima u Hrvatskoj 2019. godine}}, } @mastersthesis{vpsz:1049, author = {{Števanja, Paola}}, title = {{Emocionalna inteligencija}}, } @mastersthesis{vpsz:1056, author = {{Salopek, Borna}}, title = {{B2B Marketing u drvnoj industriji – plasiranje proizvoda Peletirka}}, } @mastersthesis{vpsz:1057, author = {{Zekanović, Jelena}}, title = {{Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z}}, } @mastersthesis{vpsz:1040, author = {{Kalić, Valentina}}, title = {{Digitalni mediji u svakodnevnom životu djece}}, } @mastersthesis{vpsz:1043, author = {{Borić, Dora}}, title = {{Greenwashing - Tamna strana zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{vpsz:1022, author = {{Kos, Velimir}}, title = {{Komunikacija hrvatskog lovačkog saveza na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vpsz:1023, author = {{Kos, Velimir}}, title = {{Komunikacija hrvatskog lovačkog saveza na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vpsz:1016, author = {{Ferenček, Lucija}}, title = {{Menadžment konflikta}}, } @mastersthesis{vpsz:1011, author = {{Kletečki, Ivana}}, title = {{Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom}}, } @mastersthesis{vpsz:1010, author = {{Pavličević Kelava, Marija}}, title = {{Uloga etike i moralnosti u poslovanju suvremenih kompanija}}, } @mastersthesis{vpsz:1014, author = {{Kljaić, Nikolina}}, title = {{Proces međunarodnog priznanja RH 1991. - 1992.}}, } @mastersthesis{vpsz:1015, author = {{Martić, Marko}}, title = {{Utjecaj menadžmenta u digitalizaciji i poslovanje u doba recesije}}, } @mastersthesis{vpsz:1013, author = {{Kletečki, Ivana}}, title = {{Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom}}, } @mastersthesis{vpsz:1006, author = {{Kos, Martina}}, title = {{Poslovni bonton, protokol i interkulturna komunikacija u poslovanju}}, } @mastersthesis{vpsz:1017, author = {{Zajec, Ema}}, title = {{Upravljanje medijskim koncernima na primjeru Styria Media Grupe AG}}, } @mastersthesis{vpsz:993, author = {{Bošnjak, Tomislav}}, title = {{Komunikacijske vještine u uspostavljanju odnosa s klijentima}}, } @mastersthesis{vpsz:987, author = {{Filipović, Ivana}}, title = {{Krizno komuniciranje javnih institucija na primjeru iz prakse}}, } @mastersthesis{vpsz:991, author = {{Petrović, Nataša}}, title = {{Krizno komuniciranje u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{vpsz:990, author = {{Raguž, Nikolina}}, title = {{Medijatizacija žene i medijska konstrukcija stvarnosti}}, } @mastersthesis{vpsz:992, author = {{Draženović, Helga}}, title = {{Pedagogija sporta}}, } @mastersthesis{vpsz:989, author = {{Gudek, Klara}}, title = {{Žene i vodstvo u globalnoj perspektivi}}, } @mastersthesis{vpsz:982, author = {{Šimundić, Mateo}}, title = {{Emocionalna privrženost digitalnim medijima}}, } @mastersthesis{vpsz:984, author = {{Šarac, Antonella}}, title = {{Interpersonalna komunikacija i organizacijski odnosi}}, } @mastersthesis{vpsz:983, author = {{Jurenović, Jakov}}, title = {{Marketing turističke destinacije}}, } @mastersthesis{vpsz:985, author = {{Kosović, Marija}}, title = {{Uloga bontona u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{vpsz:981, author = {{Raspudić, Barbara}}, title = {{Utjecaj digitalnih medija na mlade na primjeru društvene mreže TikTok}}, } @mastersthesis{vpsz:971, author = {{Gverić, Toni}}, title = {{Brendiranje kao komunikacijski proces}}, } @mastersthesis{vpsz:973, author = {{Rumenjak, Maja}}, title = {{Influenceri i njihova uloga u društvu}}, } @mastersthesis{vpsz:972, author = {{Lunko, Valentina}}, title = {{Mediji kao sredstvo odgoja ili sredstvo zlostavljanja}}, } @mastersthesis{vpsz:975, author = {{Jelenčić, Korina}}, title = {{Planiranje i organiziranje događanja na primjeru iz prakse}}, } @mastersthesis{vpsz:976, author = {{Jelenčić, Jurica}}, title = {{Poslovno komuniciranje i protokol}}, } @mastersthesis{vpsz:974, author = {{Pendić, Marija Magdalena}}, title = {{Uloga i djelovanje Crvenog križa u situacijama od posebne važnosti}}, } @mastersthesis{vpsz:826, author = {{Kokorić, Mija}}, title = {{INOVACIJE U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA EKOTURIZAM}}, } @mastersthesis{vpsz:831, author = {{Nazlić, Ivan}}, title = {{MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU IMOTSKE KRAJINE}}, } @mastersthesis{vpsz:832, author = {{Radoš, Iva}}, title = {{MEDIJSKA MANIPULACIJA FOTOGRAFIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U CILJU OSTVARIVANJA PRODAJNIH REZULTATA}}, } @mastersthesis{vpsz:837, author = {{Ferčec, Zlatan}}, title = {{STRATEGIJA RAZVOJA KOMUNALNE DJELATNOSTI - PRIMJER GRADA ZAGREBA}}, } @mastersthesis{vpsz:836, author = {{Klepac, Ivan}}, title = {{UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA JAVNOG GRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU GRADA ZAGREBA}}, } @mastersthesis{vpsz:938, author = {{Patekar, Mateo}}, title = {{ANALIZA PROMETNE BUKE U URBANIM SREDINAMA I MJERE ZAŠTITE}}, } @mastersthesis{vpsz:650, author = {{Kutleša, Marija}}, title = {{Monetarna politika u RH}}, } @mastersthesis{vpsz:877, author = {{Igrc, Doroteja}}, title = {{KOMUNIKACIJA PUTEM SIMBOLA}}, } @mastersthesis{vpsz:916, author = {{Mikulaš, Mateja}}, title = {{KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE VERBALNE, NEVERBALNE I PARAVERBALNE KOMUNIKACIJE I NJIHOVA PRIMJENA U POLITICI}}, } @mastersthesis{vpsz:870, author = {{Horvatić, Katica}}, title = {{Neverbalna komunikacija na primjeru Kolinde Grabar-Kitarović}}, } @mastersthesis{vpsz:912, author = {{Petljak, Klara}}, title = {{RIZICI KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA I NJIHOV UTJECAJ NA MENTALNO ZDRAVLJE MLADIH}}, } @mastersthesis{vpsz:871, author = {{Marciuš, Marija}}, title = {{ULOGA KORPORATIVNE KOMUNIKACIJE U JAČANJU IMIDŽA SUVREMENIH KOMPANIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:913, author = {{Kletečki, Ivana}}, title = {{Uloga influencera u suvremenoj poslovnoj komunikaciji na primjeru Jelene Perić}}, } @mastersthesis{vpsz:909, author = {{Pomper, Ana}}, title = {{ANALIZA VIRTUALNE MANIFESTACIJE NOĆ KNJIGE U VREMENU PANDEMIJE COVID-19}}, } @mastersthesis{vpsz:910, author = {{Lipovec, Bruno}}, title = {{KOMUNIKACIJA I ODNOSI S JAVNOŠĆU U SPORTU}}, } @mastersthesis{vpsz:863, author = {{Jakovljević, Žaklina}}, title = {{UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE}}, } @mastersthesis{vpsz:860, author = {{Babić, Magdalena}}, title = {{VIZUALNA KOMUNIKACIJA BRENDOVA CHANEL I DIOR}}, } @mastersthesis{vpsz:859, author = {{Marčeta, Esmeralda}}, title = {{ZELENI MARKETING I EKOLOŠKI DIZAJN}}, } @mastersthesis{vpsz:576, author = {{Bokulić, Anamaria}}, title = {{KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA I ORGANIZACIJSKE VRIJEDNOSTI TVRTKE HRVATSKE ŽELJEZNICE}}, } @mastersthesis{vpsz:577, author = {{Vuger, Natalija}}, title = {{PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA KROZ PROGRAME POTICANJA REGIONALNOG RAZVOJA}}, } @mastersthesis{vpsz:575, author = {{Romac, Ivana}}, title = {{UPRAVLJANJE KOMUNIKACIJAMA NEPROFITNIH ZAKLADA}}, } @mastersthesis{vpsz:551, author = {{Marinković, Ivan}}, title = {{ANALIZA MEDIJSKOG SADRŽAJA U VRIJEME PANDEMIJE COVID-19 U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:552, author = {{Kolar, Ana}}, title = {{DESET NAJČEŠĆIH TEHNIKA MANIPULACIJA MEDIJA – NOVINARSKI I UREDNIČKI AKTIVIZAM IZMEĐU PR-A I PROFESIONALNIH NOVINARSKIH STANDARDA}}, } @mastersthesis{vpsz:549, author = {{Dumbović, Nikolina}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI BRENDIRANJA REGIJA U SJEVEROZAPADNOJ HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:544, author = {{Dabro, Ana}}, title = {{PODUZETNIČKA KULTURA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:545, author = {{Čović, Matea}}, title = {{STRATEGIJA PLAVOG OCEANA}}, } @mastersthesis{vpsz:538, author = {{Končevski, Krešimir}}, title = {{OBLIKOVANJE I PROVEDBA MODERNE IZBORNE KAMPANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:541, author = {{Krčmar, Tomislav}}, title = {{ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE}}, } @mastersthesis{vpsz:535, author = {{Miletić, Marijo}}, title = {{APELI OGLAŠAVANJA U CILJU POVEĆANJA PRODAJE}}, } @mastersthesis{vpsz:530, author = {{Bajo, Ema}}, title = {{MARKETING U HOTELIJERSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:531, author = {{Gunjević, Zoran}}, title = {{Osnovna obilježja marketinga stripa}}, } @mastersthesis{vpsz:532, author = {{Palić, Sebastijan}}, title = {{ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:529, author = {{Lužaić, Siniša}}, title = {{VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON}}, } @mastersthesis{vpsz:526, author = {{Tudor, Elza}}, title = {{UVOĐENJE MEDIJSKOG ODGOJA U ŠKOLE – MIŠLJENJA PROFESORA OSNOVNE ŠKOLE HVAR I SREDNJE ŠKOLE HVAR}}, } @mastersthesis{vpsz:522, author = {{Stipanić, Dino}}, title = {{ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR}}, } @mastersthesis{vpsz:527, author = {{Antunović, Mato}}, title = {{SUVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I POSLOVNI BONTON}}, } @mastersthesis{vpsz:513, author = {{Šćrbec, Kristina}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI I POSLOVNI BONTON}}, } @mastersthesis{vpsz:509, author = {{Fišer, Slavica}}, title = {{AFRIKA: KONTINENT BUDUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:510, author = {{Tandara, Marija}}, title = {{KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA I UČINKOVITO KRIZNO KOMUNICIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:511, author = {{Banelli, Ana}}, title = {{Uloga komunikacije i utjecaj društvenih mreža u radu neprofitnih organizacija u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{vpsz:508, author = {{Vuger, Katarina}}, title = {{ZADOVOLJSTVO I ANGAŽIRANOST ZAPOSLENIKA TE GLAVNI ČIMBENICI MOTIVACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:417, author = {{Hudorović, Lucija}}, title = {{ELEMENTI POLITIČKOG MARKETINGA NA TEMELJU AKTIVNOSTI POLITIČKOG KANDIDATA VLADIMIRA PUTINA}}, } @mastersthesis{vpsz:416, author = {{Muškovac, Paula}}, title = {{EVENT MANAGEMENT}}, } @mastersthesis{vpsz:515, author = {{Bura, Tatjana}}, title = {{POSLOVANJE DOMOVA ZA STARIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:414, author = {{Ivok, Paula}}, title = {{ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:412, author = {{Sanković, Iva}}, title = {{ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:415, author = {{Spajić, Marta}}, title = {{UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA U CILJU POSTIZANJA KONKURENTNOSTI NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA}}, } @mastersthesis{vpsz:410, author = {{Lipovec, Iva}}, title = {{GLAZBA KAO MEDIJ DRUŠTVENE IDENTIFIKACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:408, author = {{Major, Darko}}, title = {{HRVATSKA KAO DESTINACIJA KREATIVNOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:409, author = {{Cebić, Ivana}}, title = {{NASTUP U MEDIJIMA I KRIZNO KOMUNICIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:402, author = {{Bolfek, Lorena}}, title = {{MOĆ PERSUAZIJE U RAZLIČITIM KONTEKSTIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:399, author = {{Vukojević, Borna Ferdo}}, title = {{PROUČAVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA DRUŠTVO: IZMEĐU TEŽNJE ZA DRUŠTVENOM ODGOVORNOŠĆU I MANIPULACIJE MASAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:401, author = {{Sijarić, Mirela}}, title = {{ULOGA KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA U STVARANJU OSOBNOG IMIDŽA NA PRIMJERU IVE SANADERA}}, } @mastersthesis{vpsz:392, author = {{Fetibegović, Ervin}}, title = {{ODNOS PROGRAMA VJERNOSTI I ODANOSTI KUPACA}}, } @mastersthesis{vpsz:393, author = {{Krešo, Ivana}}, title = {{TEHNIKE ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA KUPACA}}, } @mastersthesis{vpsz:189, author = {{Čegec, Valentina}}, title = {{KOMUNIKACIJA HRVATSKOG ZAVODA ZA TRANSFUZIJSKU MEDICINU S DOBROVOLJNIM DAVATELJIMA KRVI}}, } @mastersthesis{vpsz:188, author = {{Kordić, Filip}}, title = {{STAVOVI ZAPOSLENIKA ABBVIE D.O.O. O ORGANIZACIJSKOJ ETICI I POVJERENJU}}, } @mastersthesis{vpsz:190, author = {{Šimrak, Božena}}, title = {{ULOGA POSLOVNOG PLANIRANJA U TURIZMU RH}}, } @mastersthesis{vpsz:182, author = {{Tomić, Danijela}}, title = {{KOMUNIKACIJA VLADE REPUBLIKE HRVATSKE NA DRUŠTVENOJ MREŽI FACEBOOK}}, } @mastersthesis{vpsz:184, author = {{Savanović, Lucija}}, title = {{RETORIKA I DRUŠTVO 21. STOLJEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:179, author = {{Major, Darko}}, title = {{RETORIKA IVE SANADERA}}, } @mastersthesis{vpsz:178, author = {{Roth, Hrvoje}}, title = {{SLOBODA IZRAŽAVANJA – GRANICE I MOGUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:183, author = {{Bunjevac, Filip}}, title = {{ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA}}, } @mastersthesis{vpsz:166, author = {{Ozobić, Tena}}, title = {{KAPITAL KAO NOSIOC EKONOMSKOG RAZVOJA REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vpsz:167, author = {{Marić, Helena}}, title = {{KRONOLOGIJA TRENDOVA U IZRAVNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:165, author = {{Čorko, Josip Dario}}, title = {{LEASING INDUSTRIJA U EUROPSKOJ UNIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:163, author = {{Vragolović, Lucija}}, title = {{POSLOVNI BONTON I PROTOKOL}}, } @mastersthesis{vpsz:157, author = {{Krunić, Roman}}, title = {{INOVACIJE U FUNKCIJI POTICANJA GOSPODARSKOG RASTA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:158, author = {{Antonić, Suzana}}, title = {{PLANIRANJE MARKETING STRATEGIJA U NACIONALNOM PARKU PLITVIČKA JEZERA}}, } @mastersthesis{vpsz:159, author = {{Kuzmić, Darko}}, title = {{POLOŽAJ ENERGETIKE KAO GOSPODARSKE GRANE U RH NAKON ULASKA U EU}}, } @mastersthesis{vpsz:156, author = {{Paunović, Branko}}, title = {{ULOGA POSLOVNOG PLANIRANJA U HRVATSKOM GOSPODARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:148, author = {{Hlevnjak, Ivan}}, title = {{B2B MARKETING NA PRIMJERU 3DPRINTER.HR}}, } @mastersthesis{vpsz:147, author = {{Horvatek, Petra}}, title = {{MODELI LOGISTIČKIH USLUGA – NA PRIMJERU PODUZEĆA KUEHNE & NAGEL}}, } @mastersthesis{vpsz:146, author = {{Tkalec, Trpimir}}, title = {{NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:137, author = {{Markulin, Vladimir}}, title = {{POLOŽAJ JAVNE NABAVE U RH NAKON ULASKA U EU}}, } @mastersthesis{vpsz:136, author = {{Karnas, Snježana}}, title = {{PRIPREMA PRIJEDLOGA ZA EU PROJEKTE TRAMVAJSKOG PROMETNOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{vpsz:131, author = {{Banović, Dijana}}, title = {{KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:132, author = {{Bokulić, Anamaria}}, title = {{MEDIJSKA SOCIJALIZACIJA, MORALNI RELATIVIZAM I DIGITALNO DOBA}}, } @mastersthesis{vpsz:134, author = {{Tatarović, Ante}}, title = {{NATO I RUSIJA: GEOPOLITIČKO I GEOEKONOMSKO SUPARNIŠTVO KROZ PRIMJERE INDIREKTNIH I ZAMRZNUTIH SUKOBA}}, } @mastersthesis{vpsz:130, author = {{Končevski, Krešimir}}, title = {{ORGANIZACIJA I KOMUNIKACIJA U POLITIČKIM PREDIZBORNIM KAMPANJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:120, author = {{Dupelj, Roberta}}, title = {{STILOVI KOMUNICIRANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:116, author = {{Antica, Mihovil}}, title = {{BANKARSTVO U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:112, author = {{Župan, Ivana}}, title = {{STANOVNIŠTVO U FUNKCIJI GOSPODARSKOGA RAZVOJA I POSTIZANJE KONKURENTNOSTI NACIONALNOG GOSPODARSTVA}}, } @mastersthesis{vpsz:110, author = {{Lončarević, Petra}}, title = {{ZNAČENJE KARTIČNOG POSLOVANJA U SUVREMENOM BANKARSKOM SUSTAVU}}, } @mastersthesis{vpsz:107, author = {{Munđer, Hrvoje}}, title = {{KARAKTERISTIKE ŽENA U MENADŽMENTU}}, } @mastersthesis{vpsz:108, author = {{Friganović, Gordana}}, title = {{MARKETINŠKA KONCEPCIJA DEKORATIVNE KOZMETIKE NA HRVATSKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vpsz:106, author = {{Kralj, Andreja}}, title = {{PROMOCIJA U FUNKCIJI POVEĆANJA KONKURENTNOSTI GOSPODARSTVA}}, } @mastersthesis{vpsz:100, author = {{Paušak, Sunčica}}, title = {{ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE}}, } @mastersthesis{vpsz:92, author = {{Sedmak, Eduard}}, title = {{DIZAJN I REDIZAJN LOGOTIPA}}, } @mastersthesis{vpsz:91, author = {{Poljak, Nika}}, title = {{PROBLEM SIROMAŠTVA U SUVREMENOM SVIJETU}}, } @mastersthesis{vpsz:93, author = {{Maričić, Mladen}}, title = {{VAŽNOST TRŽIŠNOG MEHANIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:73, author = {{Petak, Saša}}, title = {{Internet i novo poimanje čovjeka}}, } @mastersthesis{vpsz:75, author = {{Glumac, Nino Nikša}}, title = {{Osnivanje trgovačkog društva}}, } @mastersthesis{vpsz:74, author = {{Palijaš, Silvio}}, title = {{Ugovor o kupoprodaji}}, } @mastersthesis{vpsz:60, author = {{Horvat, Ivan}}, title = {{B2B MARKETING U JAVNOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{vpsz:61, author = {{Međimurec, Goran}}, title = {{Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima}}, } @mastersthesis{vpsz:62, author = {{Pogačić, Domagoj}}, title = {{UTJECAJ ORGANIZACIJE EUROPSKIH I SVJETSKIH SPORTSKIH DOGAĐANJA NA EKONOMSKA KRETANJA U GRADU DOMAĆINU}}, } @mastersthesis{vpsz:51, author = {{Bajo, Ema}}, title = {{OSNIVANJE DRUŠTVA S OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU}}, } @mastersthesis{vpsz:52, author = {{Lužaić, Siniša}}, title = {{POSLJEDNJI TRENDOVI U INTERNET MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:53, author = {{Jeger, Mateja}}, title = {{SPORTSKI MARKETING I SPONZORSKA PROMOCIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:35, author = {{Šarić, Tomislav}}, title = {{POTROŠAČKO PONAŠANJE U SUVREMENIM UVJETIMA POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:30, author = {{Šišinjak, Ana}}, title = {{FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:29, author = {{Lovrić, Đurđa}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI POSLOVNOG SASTANKA}}, } @mastersthesis{vpsz:28, author = {{Parać, Marko}}, title = {{POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vpsz:23, author = {{Jašaragić, Hana}}, title = {{POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:24, author = {{Mikac, Janko}}, title = {{POČECI RAZVOJA INDUSTRIJE VIDEOIGARA, NJEZINI PADOVI I USPONI}}, } @mastersthesis{vpsz:25, author = {{Molvarec, Ana}}, title = {{RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:27, author = {{Rebić, Meri}}, title = {{ŽENE U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:20, author = {{Elza, Tudor}}, title = {{KOMPARATIVNI PRIKAZ FUNKCIONALNIH STILOVA HRVATSKOGA STANDARDNOGA JEZIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:22, author = {{Stipančević, Iva}}, title = {{ULOGA ŠTEDNJE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:21, author = {{Tudor, Marija}}, title = {{UTJECAJ TURIZMA NA GOSPODARSKI RAZVITAK RH}}, } @mastersthesis{vpsz:17, author = {{Vučković, Martin}}, title = {{B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:19, author = {{Crljenko, Monica}}, title = {{DIONIČKO DRUŠTVO}}, } @mastersthesis{vpsz:18, author = {{Gavrilović, Mladenka}}, title = {{POSLOVNA KOMUNIKACIJA I ETIKA U POSLOVANJU TVRTKE A2B EXPRESS LOGISTIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:15, author = {{Čapljak, Antonio}}, title = {{TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:12, author = {{Crvelin, Barbara}}, title = {{VAŽNOST FOSILNIH GORIVA ZA GOSPODARSKI RAZVOJ REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @book{bak:2377, author = {{Skledar, Nikola and Korenčić Kampl, Konstanca and Jemrić Ostojić, Ines and Labus, Alan and Antolović, Jadran and Kanazir, Mara and Jelić, Tomislav and Tafra-Vlahović, Majda and Valčić, Marija and Vojnović, Savo and Pušeljić, Mato and Balen, Braslav and Vukičević, Milan and Gregurek, Miroslav and Odobašić, Sandra and Pavlović, Duško and Ivančević, Tomislav and Hauc, Anton and Vrečko, Igor and Barilović, Zlatko and Skledar Matijević, Ana and Miščin, Evelina and Krakić, Ana-Marija and Jurina Babović, Natalija}}, title = {{"Zbornik radova"}}, }