pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn vpsz:1030,thesis,"Potrošački trendovi u e-marketingu","Medvarić, Tomislav",,,,,,,, vpsz:1028,thesis,"Neverbalna komunikacija kroz tjelesna obilježja","Brčić, Anja",,,,,,,, vpsz:1027,thesis,"Istraživanje uloge i vidljivosti Centara za kulturu u lokalnoj zajednici","Milković, Valentina",,,,,,,, vpsz:1052,thesis,"Usporedba produkcije festivala Splitsko ljeto i Dubrovačke ljetne igre","Dorić, Dina",,,,,,,, vpsz:1051,thesis,"Važnost i uloga networkinga u postizanju poslovnih rezultata","Žderić, Sara",,,,,,,, vpsz:1050,thesis,"Argumentacija analize predsjedničkih sučeljavanja na izborima u Hrvatskoj 2019. godine","Bakić-Herceg, Antonija",,,,,,,, vpsz:1049,thesis,"Emocionalna inteligencija","Števanja, Paola",,,,,,,, vpsz:1056,thesis,"B2B Marketing u drvnoj industriji – plasiranje proizvoda Peletirka","Salopek, Borna",,,,,,,, vpsz:1057,thesis,"Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z","Zekanović, Jelena",,,,,,,, vpsz:1040,thesis,"Digitalni mediji u svakodnevnom životu djece","Kalić, Valentina",,,,,,,, vpsz:1043,thesis,"Greenwashing - Tamna strana zelenog marketinga","Borić, Dora",,,,,,,, vpsz:1022,thesis,"Komunikacija hrvatskog lovačkog saveza na društvenim mrežama","Kos, Velimir",,,,,,,, vpsz:1023,thesis,"Komunikacija hrvatskog lovačkog saveza na društvenim mrežama","Kos, Velimir",,,,,,,, vpsz:1016,thesis,"Menadžment konflikta","Ferenček, Lucija",,,,,,,, vpsz:1011,thesis,"Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom","Kletečki, Ivana",,,,,,,, vpsz:1010,thesis,"Uloga etike i moralnosti u poslovanju suvremenih kompanija","Pavličević Kelava, Marija",,,,,,,, vpsz:1014,thesis,"Proces međunarodnog priznanja RH 1991. - 1992.","Kljaić, Nikolina",,,,,,,, vpsz:1015,thesis,"Utjecaj menadžmenta u digitalizaciji i poslovanje u doba recesije","Martić, Marko",,,,,,,, vpsz:1013,thesis,"Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom","Kletečki, Ivana",,,,,,,, vpsz:1006,thesis,"Poslovni bonton, protokol i interkulturna komunikacija u poslovanju","Kos, Martina",,,,,,,, vpsz:1017,thesis,"Upravljanje medijskim koncernima na primjeru Styria Media Grupe AG","Zajec, Ema",,,,,,,, vpsz:993,thesis,"Komunikacijske vještine u uspostavljanju odnosa s klijentima","Bošnjak, Tomislav",,,,,,,, vpsz:987,thesis,"Krizno komuniciranje javnih institucija na primjeru iz prakse","Filipović, Ivana",,,,,,,, vpsz:991,thesis,"Krizno komuniciranje u modnoj industriji","Petrović, Nataša",,,,,,,, vpsz:990,thesis,"Medijatizacija žene i medijska konstrukcija stvarnosti","Raguž, Nikolina",,,,,,,, vpsz:992,thesis,"Pedagogija sporta","Draženović, Helga",,,,,,,, vpsz:989,thesis,"Žene i vodstvo u globalnoj perspektivi","Gudek, Klara",,,,,,,, vpsz:982,thesis,"Emocionalna privrženost digitalnim medijima","Šimundić, Mateo",,,,,,,, vpsz:984,thesis,"Interpersonalna komunikacija i organizacijski odnosi","Šarac, Antonella",,,,,,,, vpsz:983,thesis,"Marketing turističke destinacije","Jurenović, Jakov",,,,,,,, vpsz:985,thesis,"Uloga bontona u poslovnoj komunikaciji","Kosović, Marija",,,,,,,, vpsz:981,thesis,"Utjecaj digitalnih medija na mlade na primjeru društvene mreže TikTok","Raspudić, Barbara",,,,,,,, vpsz:971,thesis,"Brendiranje kao komunikacijski proces","Gverić, Toni",,,,,,,, vpsz:973,thesis,"Influenceri i njihova uloga u društvu","Rumenjak, Maja",,,,,,,, vpsz:972,thesis,"Mediji kao sredstvo odgoja ili sredstvo zlostavljanja","Lunko, Valentina",,,,,,,, vpsz:975,thesis,"Planiranje i organiziranje događanja na primjeru iz prakse","Jelenčić, Korina",,,,,,,, vpsz:976,thesis,"Poslovno komuniciranje i protokol","Jelenčić, Jurica",,,,,,,, vpsz:974,thesis,"Uloga i djelovanje Crvenog križa u situacijama od posebne važnosti","Pendić, Marija Magdalena",,,,,,,, vpsz:826,thesis,"INOVACIJE U MARKETINGU I NJIHOV UTJECAJ NA EKOTURIZAM","Kokorić, Mija",,,,,,,, vpsz:831,thesis,"MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU IMOTSKE KRAJINE","Nazlić, Ivan",,,,,,,, vpsz:832,thesis,"MEDIJSKA MANIPULACIJA FOTOGRAFIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U CILJU OSTVARIVANJA PRODAJNIH REZULTATA","Radoš, Iva",,,,,,,, vpsz:837,thesis,"STRATEGIJA RAZVOJA KOMUNALNE DJELATNOSTI - PRIMJER GRADA ZAGREBA","Ferčec, Zlatan",,,,,,,, vpsz:836,thesis,"UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA JAVNOG GRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU GRADA ZAGREBA","Klepac, Ivan",,,,,,,, vpsz:938,thesis,"ANALIZA PROMETNE BUKE U URBANIM SREDINAMA I MJERE ZAŠTITE","Patekar, Mateo",,,,,,,, vpsz:650,thesis,"Monetarna politika u RH","Kutleša, Marija",,,,,,,, vpsz:877,thesis,"KOMUNIKACIJA PUTEM SIMBOLA","Igrc, Doroteja",,,,,,,, vpsz:916,thesis,"KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE VERBALNE, NEVERBALNE I PARAVERBALNE KOMUNIKACIJE I NJIHOVA PRIMJENA U POLITICI","Mikulaš, Mateja",,,,,,,, vpsz:870,thesis,"Neverbalna komunikacija na primjeru Kolinde Grabar-Kitarović","Horvatić, Katica",,,,,,,, vpsz:912,thesis,"RIZICI KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA I NJIHOV UTJECAJ NA MENTALNO ZDRAVLJE MLADIH","Petljak, Klara",,,,,,,, vpsz:871,thesis,"ULOGA KORPORATIVNE KOMUNIKACIJE U JAČANJU IMIDŽA SUVREMENIH KOMPANIJA","Marciuš, Marija",,,,,,,, vpsz:913,thesis,"Uloga influencera u suvremenoj poslovnoj komunikaciji na primjeru Jelene Perić","Kletečki, Ivana",,,,,,,, vpsz:909,thesis,"ANALIZA VIRTUALNE MANIFESTACIJE NOĆ KNJIGE U VREMENU PANDEMIJE COVID-19","Pomper, Ana",,,,,,,, vpsz:910,thesis,"KOMUNIKACIJA I ODNOSI S JAVNOŠĆU U SPORTU","Lipovec, Bruno",,,,,,,, vpsz:863,thesis,"UTJECAJ MEDIJA NA PERCEPCIJU LJEPOTE","Jakovljević, Žaklina",,,,,,,, vpsz:860,thesis,"VIZUALNA KOMUNIKACIJA BRENDOVA CHANEL I DIOR","Babić, Magdalena",,,,,,,, vpsz:859,thesis,"ZELENI MARKETING I EKOLOŠKI DIZAJN","Marčeta, Esmeralda",,,,,,,, vpsz:576,thesis,"KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA I ORGANIZACIJSKE VRIJEDNOSTI TVRTKE HRVATSKE ŽELJEZNICE","Bokulić, Anamaria",,,,,,,, vpsz:577,thesis,"PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA KROZ PROGRAME POTICANJA REGIONALNOG RAZVOJA","Vuger, Natalija",,,,,,,, vpsz:575,thesis,"UPRAVLJANJE KOMUNIKACIJAMA NEPROFITNIH ZAKLADA","Romac, Ivana",,,,,,,, vpsz:551,thesis,"ANALIZA MEDIJSKOG SADRŽAJA U VRIJEME PANDEMIJE COVID-19 U HRVATSKOJ","Marinković, Ivan",,,,,,,, vpsz:552,thesis,"DESET NAJČEŠĆIH TEHNIKA MANIPULACIJA MEDIJA – NOVINARSKI I UREDNIČKI AKTIVIZAM IZMEĐU PR-A I PROFESIONALNIH NOVINARSKIH STANDARDA","Kolar, Ana",,,,,,,, vpsz:549,thesis,"KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI BRENDIRANJA REGIJA U SJEVEROZAPADNOJ HRVATSKOJ","Dumbović, Nikolina",,,,,,,, vpsz:544,thesis,"PODUZETNIČKA KULTURA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Dabro, Ana",,,,,,,, vpsz:545,thesis,"STRATEGIJA PLAVOG OCEANA","Čović, Matea",,,,,,,, vpsz:538,thesis,"OBLIKOVANJE I PROVEDBA MODERNE IZBORNE KAMPANJE","Končevski, Krešimir",,,,,,,, vpsz:541,thesis,"ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE","Krčmar, Tomislav",,,,,,,, vpsz:535,thesis,"APELI OGLAŠAVANJA U CILJU POVEĆANJA PRODAJE","Miletić, Marijo",,,,,,,, vpsz:530,thesis,"MARKETING U HOTELIJERSTVU","Bajo, Ema",,,,,,,, vpsz:531,thesis,"Osnovna obilježja marketinga stripa","Gunjević, Zoran",,,,,,,, vpsz:532,thesis,"ULOGA FRANŠIZNOG POSLOVANJA U MARKETINGU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA","Palić, Sebastijan",,,,,,,, vpsz:529,thesis,"VAŽNOST DIGITALNOG MARKETINGA U DANAŠNJOJ EKONOMIJI: PRIMJER TVRTKE AMAZON","Lužaić, Siniša",,,,,,,, vpsz:526,thesis,"UVOĐENJE MEDIJSKOG ODGOJA U ŠKOLE – MIŠLJENJA PROFESORA OSNOVNE ŠKOLE HVAR I SREDNJE ŠKOLE HVAR","Tudor, Elza",,,,,,,, vpsz:522,thesis,"ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR","Stipanić, Dino",,,,,,,, vpsz:527,thesis,"SUVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I POSLOVNI BONTON","Antunović, Mato",,,,,,,, vpsz:513,thesis,"KOMUNIKACIJSKI I POSLOVNI BONTON","Šćrbec, Kristina",,,,,,,, vpsz:509,thesis,"AFRIKA: KONTINENT BUDUĆNOSTI","Fišer, Slavica",,,,,,,, vpsz:510,thesis,"KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA I UČINKOVITO KRIZNO KOMUNICIRANJE","Tandara, Marija",,,,,,,, vpsz:511,thesis,"Uloga komunikacije i utjecaj društvenih mreža u radu neprofitnih organizacija u Republici Hrvatskoj","Banelli, Ana",,,,,,,, vpsz:508,thesis,"ZADOVOLJSTVO I ANGAŽIRANOST ZAPOSLENIKA TE GLAVNI ČIMBENICI MOTIVACIJE","Vuger, Katarina",,,,,,,, vpsz:417,thesis,"ELEMENTI POLITIČKOG MARKETINGA NA TEMELJU AKTIVNOSTI POLITIČKOG KANDIDATA VLADIMIRA PUTINA","Hudorović, Lucija",,,,,,,, vpsz:416,thesis,"EVENT MANAGEMENT","Muškovac, Paula",,,,,,,, vpsz:515,thesis,"POSLOVANJE DOMOVA ZA STARIJE","Bura, Tatjana",,,,,,,, vpsz:414,thesis,"ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA","Ivok, Paula",,,,,,,, vpsz:412,thesis,"ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA","Sanković, Iva",,,,,,,, vpsz:415,thesis,"UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA U CILJU POSTIZANJA KONKURENTNOSTI NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA","Spajić, Marta",,,,,,,, vpsz:410,thesis,"GLAZBA KAO MEDIJ DRUŠTVENE IDENTIFIKACIJE","Lipovec, Iva",,,,,,,, vpsz:408,thesis,"HRVATSKA KAO DESTINACIJA KREATIVNOG TURIZMA","Major, Darko",,,,,,,, vpsz:409,thesis,"NASTUP U MEDIJIMA I KRIZNO KOMUNICIRANJE","Cebić, Ivana",,,,,,,, vpsz:402,thesis,"MOĆ PERSUAZIJE U RAZLIČITIM KONTEKSTIMA","Bolfek, Lorena",,,,,,,, vpsz:399,thesis,"PROUČAVANJE UTJECAJA MASOVNIH MEDIJA NA DRUŠTVO: IZMEĐU TEŽNJE ZA DRUŠTVENOM ODGOVORNOŠĆU I MANIPULACIJE MASAMA","Vukojević, Borna Ferdo",,,,,,,, vpsz:401,thesis,"ULOGA KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA U STVARANJU OSOBNOG IMIDŽA NA PRIMJERU IVE SANADERA","Sijarić, Mirela",,,,,,,, vpsz:392,thesis,"ODNOS PROGRAMA VJERNOSTI I ODANOSTI KUPACA","Fetibegović, Ervin",,,,,,,, vpsz:393,thesis,"TEHNIKE ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA KUPACA","Krešo, Ivana",,,,,,,, vpsz:189,thesis,"KOMUNIKACIJA HRVATSKOG ZAVODA ZA TRANSFUZIJSKU MEDICINU S DOBROVOLJNIM DAVATELJIMA KRVI","Čegec, Valentina",,,,,,,, vpsz:188,thesis,"STAVOVI ZAPOSLENIKA ABBVIE D.O.O. O ORGANIZACIJSKOJ ETICI I POVJERENJU","Kordić, Filip",,,,,,,, vpsz:190,thesis,"ULOGA POSLOVNOG PLANIRANJA U TURIZMU RH","Šimrak, Božena",,,,,,,, vpsz:182,thesis,"KOMUNIKACIJA VLADE REPUBLIKE HRVATSKE NA DRUŠTVENOJ MREŽI FACEBOOK","Tomić, Danijela",,,,,,,, vpsz:184,thesis,"RETORIKA I DRUŠTVO 21. STOLJEĆA","Savanović, Lucija",,,,,,,, vpsz:179,thesis,"RETORIKA IVE SANADERA","Major, Darko",,,,,,,, vpsz:178,thesis,"SLOBODA IZRAŽAVANJA – GRANICE I MOGUĆNOSTI","Roth, Hrvoje",,,,,,,, vpsz:183,thesis,"ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA","Bunjevac, Filip",,,,,,,, vpsz:166,thesis,"KAPITAL KAO NOSIOC EKONOMSKOG RAZVOJA REPUBLIKE HRVATSKE","Ozobić, Tena",,,,,,,, vpsz:167,thesis,"KRONOLOGIJA TRENDOVA U IZRAVNOM MARKETINGU","Marić, Helena",,,,,,,, vpsz:165,thesis,"LEASING INDUSTRIJA U EUROPSKOJ UNIJI","Čorko, Josip Dario",,,,,,,, vpsz:163,thesis,"POSLOVNI BONTON I PROTOKOL","Vragolović, Lucija",,,,,,,, vpsz:157,thesis,"INOVACIJE U FUNKCIJI POTICANJA GOSPODARSKOG RASTA U REPUBLICI HRVATSKOJ","Krunić, Roman",,,,,,,, vpsz:158,thesis,"PLANIRANJE MARKETING STRATEGIJA U NACIONALNOM PARKU PLITVIČKA JEZERA","Antonić, Suzana",,,,,,,, vpsz:159,thesis,"POLOŽAJ ENERGETIKE KAO GOSPODARSKE GRANE U RH NAKON ULASKA U EU","Kuzmić, Darko",,,,,,,, vpsz:156,thesis,"ULOGA POSLOVNOG PLANIRANJA U HRVATSKOM GOSPODARSTVU","Paunović, Branko",,,,,,,, vpsz:148,thesis,"B2B MARKETING NA PRIMJERU 3DPRINTER.HR","Hlevnjak, Ivan",,,,,,,, vpsz:147,thesis,"MODELI LOGISTIČKIH USLUGA – NA PRIMJERU PODUZEĆA KUEHNE & NAGEL","Horvatek, Petra",,,,,,,, vpsz:146,thesis,"NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA","Tkalec, Trpimir",,,,,,,, vpsz:137,thesis,"POLOŽAJ JAVNE NABAVE U RH NAKON ULASKA U EU","Markulin, Vladimir",,,,,,,, vpsz:136,thesis,"PRIPREMA PRIJEDLOGA ZA EU PROJEKTE TRAMVAJSKOG PROMETNOG SUSTAVA","Karnas, Snježana",,,,,,,, vpsz:131,thesis,"KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA","Banović, Dijana",,,,,,,, vpsz:132,thesis,"MEDIJSKA SOCIJALIZACIJA, MORALNI RELATIVIZAM I DIGITALNO DOBA","Bokulić, Anamaria",,,,,,,, vpsz:134,thesis,"NATO I RUSIJA: GEOPOLITIČKO I GEOEKONOMSKO SUPARNIŠTVO KROZ PRIMJERE INDIREKTNIH I ZAMRZNUTIH SUKOBA","Tatarović, Ante",,,,,,,, vpsz:130,thesis,"ORGANIZACIJA I KOMUNIKACIJA U POLITIČKIM PREDIZBORNIM KAMPANJAMA","Končevski, Krešimir",,,,,,,, vpsz:120,thesis,"STILOVI KOMUNICIRANJA","Dupelj, Roberta",,,,,,,, vpsz:116,thesis,"BANKARSTVO U REPUBLICI HRVATSKOJ","Antica, Mihovil",,,,,,,, vpsz:112,thesis,"STANOVNIŠTVO U FUNKCIJI GOSPODARSKOGA RAZVOJA I POSTIZANJE KONKURENTNOSTI NACIONALNOG GOSPODARSTVA","Župan, Ivana",,,,,,,, vpsz:110,thesis,"ZNAČENJE KARTIČNOG POSLOVANJA U SUVREMENOM BANKARSKOM SUSTAVU","Lončarević, Petra",,,,,,,, vpsz:107,thesis,"KARAKTERISTIKE ŽENA U MENADŽMENTU","Munđer, Hrvoje",,,,,,,, vpsz:108,thesis,"MARKETINŠKA KONCEPCIJA DEKORATIVNE KOZMETIKE NA HRVATSKOM TRŽIŠTU","Friganović, Gordana",,,,,,,, vpsz:106,thesis,"PROMOCIJA U FUNKCIJI POVEĆANJA KONKURENTNOSTI GOSPODARSTVA","Kralj, Andreja",,,,,,,, vpsz:100,thesis,"ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE","Paušak, Sunčica",,,,,,,, vpsz:92,thesis,"DIZAJN I REDIZAJN LOGOTIPA","Sedmak, Eduard",,,,,,,, vpsz:91,thesis,"PROBLEM SIROMAŠTVA U SUVREMENOM SVIJETU","Poljak, Nika",,,,,,,, vpsz:93,thesis,"VAŽNOST TRŽIŠNOG MEHANIZMA","Maričić, Mladen",,,,,,,, vpsz:73,thesis,"Internet i novo poimanje čovjeka","Petak, Saša",,,,,,,, vpsz:75,thesis,"Osnivanje trgovačkog društva","Glumac, Nino Nikša",,,,,,,, vpsz:74,thesis,"Ugovor o kupoprodaji","Palijaš, Silvio",,,,,,,, vpsz:60,thesis,"B2B MARKETING U JAVNOM SEKTORU","Horvat, Ivan",,,,,,,, vpsz:61,thesis,"Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima","Međimurec, Goran",,,,,,,, vpsz:62,thesis,"UTJECAJ ORGANIZACIJE EUROPSKIH I SVJETSKIH SPORTSKIH DOGAĐANJA NA EKONOMSKA KRETANJA U GRADU DOMAĆINU","Pogačić, Domagoj",,,,,,,, vpsz:51,thesis,"OSNIVANJE DRUŠTVA S OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU","Bajo, Ema",,,,,,,, vpsz:52,thesis,"POSLJEDNJI TRENDOVI U INTERNET MARKETINGU","Lužaić, Siniša",,,,,,,, vpsz:53,thesis,"SPORTSKI MARKETING I SPONZORSKA PROMOCIJA","Jeger, Mateja",,,,,,,, vpsz:35,thesis,"POTROŠAČKO PONAŠANJE U SUVREMENIM UVJETIMA POSLOVANJA","Šarić, Tomislav",,,,,,,, vpsz:30,thesis,"FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA","Šišinjak, Ana",,,,,,,, vpsz:29,thesis,"KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI POSLOVNOG SASTANKA","Lovrić, Đurđa",,,,,,,, vpsz:28,thesis,"POSLOVNI MARKETING U TRGOVINI","Parać, Marko",,,,,,,, vpsz:23,thesis,"POSLOVNO PLANIRANJE U SEKTORU MARKETINGA","Jašaragić, Hana",,,,,,,, vpsz:24,thesis,"POČECI RAZVOJA INDUSTRIJE VIDEOIGARA, NJEZINI PADOVI I USPONI","Mikac, Janko",,,,,,,, vpsz:25,thesis,"RAZVOJ POSLOVNOG MARKETINGA U HRVATSKOJ","Molvarec, Ana",,,,,,,, vpsz:27,thesis,"ŽENE U PODUZETNIŠTVU","Rebić, Meri",,,,,,,, vpsz:20,thesis,"KOMPARATIVNI PRIKAZ FUNKCIONALNIH STILOVA HRVATSKOGA STANDARDNOGA JEZIKA","Elza, Tudor",,,,,,,, vpsz:22,thesis,"ULOGA ŠTEDNJE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU","Stipančević, Iva",,,,,,,, vpsz:21,thesis,"UTJECAJ TURIZMA NA GOSPODARSKI RAZVITAK RH","Tudor, Marija",,,,,,,, vpsz:17,thesis,"B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA","Vučković, Martin",,,,,,,, vpsz:19,thesis,"DIONIČKO DRUŠTVO","Crljenko, Monica",,,,,,,, vpsz:18,thesis,"POSLOVNA KOMUNIKACIJA I ETIKA U POSLOVANJU TVRTKE A2B EXPRESS LOGISTIKA","Gavrilović, Mladenka",,,,,,,, vpsz:15,thesis,"TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU","Čapljak, Antonio",,,,,,,, vpsz:12,thesis,"VAŽNOST FOSILNIH GORIVA ZA GOSPODARSKI RAZVOJ REPUBLIKE HRVATSKE","Crvelin, Barbara",,,,,,,, bak:2377,book,"""Zbornik radova""","Skledar, Nikola; Korenčić Kampl, Konstanca; Jemrić Ostojić, Ines; Labus, Alan; Antolović, Jadran; Kanazir, Mara; Jelić, Tomislav; Tafra-Vlahović, Majda; Valčić, Marija; Vojnović, Savo; Pušeljić, Mato; Balen, Braslav; Vukičević, Milan; Gregurek, Miroslav; Odobašić, Sandra; Pavlović, Duško; Ivančević, Tomislav; Hauc, Anton; Vrečko, Igor; Barilović, Zlatko; Skledar Matijević, Ana; Miščin, Evelina; Krakić, Ana-Marija; Jurina Babović, Natalija",,,,,,,,