pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn bak:2735,thesis,"Uloga online recenzija korisnika u izgradnji reputacije","Skender, Patricia",,,,,,,, bak:2702,thesis,"Analiza upravljanja marketingom u glazbenoj industriji i primjena analize na obrt Verum","Novačić, Marija",,,,,,,, bak:2692,thesis,"Upravljanje marketingom na primjeru farmaceutske industrije u Hrvatskoj","Posinković, Božidar",,,,,,,, bak:2615,thesis,"Navike potrošača u kupovini sportskih dobara","Pokrivka, Katarina",,,,,,,, bak:2724,thesis,"Potencijali marketinške komunikacije u brendiranju projekta na odabranom primjeru","Prlić, Vlatka",,,,,,,, bak:2660,thesis,"Primjena digitalnog marketinga u turizmu","Hrastović, Petra",,,,,,,, bak:2658,thesis,"Strategija personaliziranog marketinga u unapređenju prodaje","Bošnjak, Ivica",,,,,,,, bak:2616,thesis,"Uloga ambalaže proizvoda u donošenju odluka kupaca","Ibraimi, Argjenda",,,,,,,, bak:2675,thesis,"Psihološki aspekti ponašanja potrošača na internetu","Galeković, Danijela",,,,,,,, bak:2711,thesis,"Hibridni pristup projektnog menadžmenta u IT projektima","Smojver, Goran",,,,,,,, bak:2595,thesis,"Financiranje razvojnih projekata iz EU fondova","Jurić, Boris",,,,,,,, bak:2539,thesis,"Plagiranje kao etički nedopustivo ponašanje u projektnom menadžmentu na odabranom primjeru","Slovenec, Filip",,,,,,,, bak:2545,thesis,"Strateški okvir za korištenje fondova Europske unije u Republici Hrvatskoj u podijeljenom upravljanju u Višegodišnjem financijskom okviru 2021.-2027.","Hrenek, Petra",,,,,,,, bak:2549,thesis,"Utjecaj i važnost projektnog menadžmenta u sportu","Hrenek, Patricia",,,,,,,, bak:2610,thesis,"Interna komunikacija u zdravstvenoj djelatnosti","Matulin, Grozdana",,,,,,,, bak:2594,thesis,"Poslovni plan izgradnje glamping resorta","Mlinek, Martin",,,,,,,, bak:2522,thesis,"Uloga neverbalne komunikacije u osobnom razvoju pojedinca","Ozimec, Katarina",,,,,,,, bak:2525,thesis,"Uloga neverbalne komunikacije u osobnom razvoju pojedinca","Ozimec, Katarina",,,,,,,, bak:2519,thesis,"Zeleni marketing u tehnološkoj industriji","Matošević, Nikolina",,,,,,,, bak:2413,thesis,"Upravljanje brendom luksuznih proizvoda","Jagarinec, Ema",,,,,,,, bak:2419,thesis,"Društvena odgovornost multinacionalnih kompanija","Vlah, Andrea",,,,,,,, bak:2415,thesis,"Izazovi prijave projekta u kontekstu intelektualnog vlasništva s primjerom","Kobešćak, Silvija",,,,,,,, bak:2432,thesis,"Utjecaj upravljanja korisničkim iskustvom na razvoj digitalnog poslovanja u bankarstvu","Sinovec, Sandra",,,,,,,, bak:2400,thesis,"Projekti i strategija razvoja organizacije","Košić, Samanta",,,,,,,, bak:2387,thesis,"Razvoj i digitalna transformacija marketinga","Lončar, Marija",,,,,,,, bak:2277,thesis,"Odijevanje kao neverbalna komunikacija u poslovnoj komunikaciji","Bošnjak, Andrea",,,,,,,, bak:2270,thesis,"Web marketing u funkciji lokalne samouprave","Lozušić, Helena",,,,,,,, efos:5437,dissertation,"ULOGA KOMUNIKACIJE U KREIRANJU ZADOVOLJSTVA KLIJENATA U STRUČNOM VISOKOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU","Lacković, Ivana",,,,,,,, bak:2252,thesis,"Potencijali društvenih mreža u poslovnoj komunikaciji","Matijević, Roberta",,,,,,,, bak:2221,thesis,"Vojna strategija kao dio strategije u ekonomiji i menadžmentu","Ličina, Katarina",,,,,,,, bak:2171,thesis,"Analiza procesa donošenja odluke o kupovini","Maretić, Jasna",,,,,,,, bak:2169,thesis,"Specifičnosti segmentacije tržišta u automobilskoj industriji","Jaković, Mateo",,,,,,,, bak:2143,thesis,"Uloga primjene marketinga u sportu i sportskim događajima","Mostarlić, Bernarda",,,,,,,, bak:2499,thesis,"Izgradnja brenda festivala na odabranom primjeru","Koščić, Sara",,,,,,,, bak:1669,thesis,"Odnosi s javnošću u prehrambenoj industriji","Brtan, Antonio",,,,,,,, bak:2106,thesis,"Benchmarking kao strategija za tehnološke kompanije","Tepšić, Rebecca",,,,,,,, bak:2105,thesis,"Djelotvorno umrežavanje kao alat za poslovnu uspješnost","Franić, Ivana",,,,,,,, bak:2107,thesis,"Marketing velikih sportskih događanja","Mlađen, Isabella",,,,,,,, bak:2108,thesis,"Uloga marketinga u brendiranju gastroponude Hrvatskog zagorja","Maričić, Vedran",,,,,,,, bak:1947,thesis,"Konflikti u organizaciji i važnost njihovog rješavanja","Kamenski, Anamaria",,,,,,,, bak:1851,thesis,"Društveno odgovorno poslovanje kao dio strategije upravljanja odnosima s javnošću u prehrambenoj industriji","Pavleković, Irena",,,,,,,, bak:1820,thesis,"Odnosi s javnošću utjecajem influencer kulture","Petrović, Valentina",,,,,,,, bak:1762,thesis,"Marketinški aspekti poslovanja u dentalnoj medicini","Presker, Andreja",,,,,,,, bak:1711,thesis,"PR u duhanskoj industriji","Lukić, Ana",,,,,,,, bak:1668,thesis,"Digitalni gerilski marketing: koncept, funkcionalnost i oblici","Paunković, Damjan",,,,,,,, bak:1667,thesis,"Specifičnost poslovne komunikacije u glazbenoj industriji","Golubić, Iva",,,,,,,, bak:1694,thesis,"Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta","Marunčić, Sara",,,,,,,, bak:1676,thesis,"Uloga digitalnog marketinga u promociji konditorskih proizvoda","Jureta, Ana",,,,,,,, bak:1125,thesis,"Analiza potrošačkih odluka prilikom kupovine proizvoda široke potrošnje","Šavor, Darjan",,,,,,,, bak:1132,thesis,"Postizanje konkurentske prednosti na globalnim tržištima","Boro, Tamara",,,,,,,, bak:1119,thesis,"Upravljanje proizvodima krajnje potrošnje","Mandić, Marija",,,,,,,, bak:1621,thesis,"Utjecaj kanala distribucije na suvremeno poslovanje poduzeća","Janjić, Elena",,,,,,,, bak:1608,thesis,"Uloga i funkcije interne komunikacije","Stanković, Barbara",,,,,,,, bak:565,thesis,"Marketing odnosa kao suvremena marketinška strategija","Petrović, Josip",,,,,,,, bak:563,thesis,"Marketinške aktivnosti pri uvođenju novog proizvoda na primjeru električnih vozila","Radovanović, Filip",,,,,,,, bak:548,thesis,"Korporativna komunikacija za potrebe rebrandinga tvrtki za energetsku tranziciju na globalnoj razini","Varga, Maja",,,,,,,, bak:561,thesis,"Oblikovanje marketinškog miksa u cilju stvaranja konkurentske prednosti","Knežević, Iva",,,,,,,, bak:1456,thesis,"Izazovi event-industrije u doba pandemije 2020. godine","Vidović, Tabita",,,,,,,, bak:567,thesis,"Specifičnosti marketinga u zrakoplovnoj industriji","Kolarić, Lucija",,,,,,,, bak:1424,thesis,"Marketinška komunikacija e-poštom","Tokić, Danijela",,,,,,,, bak:1425,thesis,"Tehnike osobne prodaje na tržištu usluga","Labrović, Ivana",,,,,,,, bak:1487,thesis,"Utjecaj drušvenih mreža na generaciju “Millennials”","Džaić, Duga",,,,,,,, bak:1279,thesis,"Etički aspekti oglašavanja","Žagar, Arjeta",,,,,,,, bak:525,thesis,"Koncept digitalnog marketinga na primjeru aplikacije","Krnjak, Monika",,,,,,,, bak:1222,thesis,"Poslovno pregovaranje i njegove značajke","Vlahek, Ema",,,,,,,, bak:1206,thesis,"Analiza marketinškog miksa Leggiero bar","Knežević, Ana",,,,,,,, bak:1207,thesis,"Analiza marketinškog miksa – Sport Vision","Gavran, Gabriela",,,,,,,, bak:373,thesis,"Analiza promocijskih aktivnosti – BIPA Hrvatska","Dankić, Valentina",,,,,,,, bak:350,thesis,"Analiza promocijskih aktivnosti - Oktal Pharma","Idžojtić, Antonija",,,,,,,, bak:337,thesis,"Analiza promocijskih aktivnosti – Lukoil Croatia","Kovačević, Andreja",,,,,,,, bak:336,thesis,"Kretanje kamatnih stopa na tržištu novca kao determinanta kreditne aktivnosti banaka","Odak, Tamara",,,,,,,, bak:338,thesis,"Mikroekonomska analiza ponude i potražnje na tržištu poljoprivrednih proizvoda","Špoljar, Lucija",,,,,,,, bak:292,thesis,"Analiza marketinškog miksa - LUSH Hrvatska","Stojević, Katarina",,,,,,,, bak:320,thesis,"Društvene inovacije kao razvojni resurs javnog sektora","Đurkinjak, Domagoj",,,,,,,, bak:294,thesis,"Marketing u nogometu","Škiljan, Tomislav",,,,,,,, bak:295,thesis,"Pozitivan i negativan utjecaj monopola u Hrvatskoj","Krajna, Valentina",,,,,,,, bak:293,thesis,"Promocijske aktivnosti na primjeru Konzuma","Husnjak, Hrvoje",,,,,,,, bak:296,thesis,"Teorija poduzeća","Babić, Jure",,,,,,,, bak:202,thesis,"Važnost upravljanja troškovima na primjeru Tisak d.d.","Kokorić, Mija",,,,,,,, bak:188,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na mlade","Špoljarević, Ana-Marija",,,,,,,, bak:204,thesis,"Analiza poslovne mogućnosti ulaganja u poduzeće koje se bavi proizvodnjom i promicanjem autohtonih Hrvatskih jela","Heveši, Lana",,,,,,,, bak:203,thesis,"Financiranje neprofitnih organizacija","Dudić, Andrea",,,,,,,, bak:205,thesis,"Projektni menadžment kao potpora u poduzetništvu","Čengić, Mateja",,,,,,,, bak:42,thesis,"Asertivnost u poslovnoj komunikaciji","Štivin, Maja",,,,,,,, bak:82,thesis,"Društveno odgovorno poslovanje u organizaciji","Kranjčić, Elizabeta",,,,,,,, bak:81,thesis,"Marketing poslovnih subjekata na društvenoj mreži Linkedin","Bertol, Monika",,,,,,,, bak:1107,thesis,"Analiza promocijskih aktivnosti brenda Grundig","Koren, Antonela",,,,,,,, bak:1094,thesis,"Suvremeni trendovi u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba Juventus","Golubiček, Krešimir",,,,,,,, bak:1083,thesis,"Unapređenje prodaje na primjeru - dm akademija","Ilić, Mateja",,,,,,,, bak:1067,thesis,"Unapređenje prodaje - na primjeru iz prakse Kaufland","Jarčan, Nives",,,,,,,, bak:672,thesis,"Projekt Pokretanja autopraonice u Međunarodnoj zračnoj luci Zagreb","Balić, Marina",,,,,,,, bak:673,thesis,"Projekt otvaranja tvrtke za najam dronova u turističke svrhe","Bosak, Andrej",,,,,,,, bak:671,thesis,"Projekt razvoja seoskog turizma i očuvanja kulturne baštine","Bakran, Helena",,,,,,,, bak:659,thesis,"Analiza marketinške komunikacije - Hrvatska nogometna reprezentacija u Rusiji 2018.","Mamić, Josipa",,,,,,,, bak:647,thesis,"Razvoj plakatne djelatnosti Muzeja za umjetnost i obrt s posebnim osvrtom na plakate Ivana Picelja","Maković, Maja",,,,,,,, bak:900,thesis,"Analiza promocijskih aktivnosti Hyundai Kona","Kukolja, Ivana",,,,,,,, bak:899,thesis,"Analiza promocijskih aktivnosti - Cocta","Brnada, Lucija",,,,,,,, bak:898,thesis,"Brendiranje grada kroz filmsku umjetnost - Dubrovnik","Musija, Vedran",,,,,,,, bak:897,thesis,"Usluga kao element marketinškog miksa","Kovačićek, Matea",,,,,,,, bak:847,thesis,"Integrirani dropshipping sustav","Pintarić, Marko",,,,,,,, bak:614,thesis,"Osobna prodaja u osiguravajućem društvu Allianz Zagreb d.d.","Gilja, Andrea",,,,,,,, bak:817,thesis,"Promocija kao element marketinškog miksa - Skyzone d.o.o.","Pllana Krasniqi, Arijeta",,,,,,,, bak:584,thesis,"Specifičnosti promotivnih aktivnosti - Red Bull","Stojan, Vicenco",,,,,,,, bak:583,thesis,"Utjecaj plastike na okoliš i poslovanje - projekti u budućnosti","Valentić, Ema",,,,,,,, bak:771,thesis,"Analiza marketinških aktivnosti - IKEA Hrvatska","Obendorfer, Thea Christina",,,,,,,, bak:571,thesis,"Analiza marketinške komunikacije na primjeru Pan","Šuman, Paula",,,,,,,, bak:758,thesis,"Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30","Ćavarović, Anita",,,,,,,, bak:757,thesis,"Usluga kao element marketinškog miksa na primjeru Baris d.o.o.","Zrinski, Monika",,,,,,,, bak:750,thesis,"Računovodstvena metodologija godišnjih obračuna u proizvodnoj djelatnosti","Filipec Premrl, Tanja",,,,,,,, bak:503,thesis,"Specifičnosti Facebook oglašavanja na primjeru iznajmljivanja apartmana na moru","Gržan, Daria",,,,,,,, bak:724,thesis,"Analiza promocijskih aktivnosti - Suban d.o.o.","Međaković, Viktorija",,,,,,,, bak:474,thesis,"Vjerodostojnost u političkoj komunikaciji","Knezić, Miroslav",,,,,,,, bak:472,thesis,"Marketinški aspekti projekta Food outlet Žabac","Ivanjko, Lucija",,,,,,,, bak:710,thesis,"Analiza marketinškog miksa - Studena","Markulin, Anja",,,,,,,, bak:695,thesis,"Analiza marketinških aktivnosti - apartmani Rudi","Jedvaj, Matea",,,,,,,, bak:683,thesis,"Distribucija marke Select na primjeru poduzeća Mercury d.o.o.","Paladin, Mario",,,,,,,,