Marunčić, S. (2022). Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832
Marunčić, Sara. "Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832
Marunčić, Sara. "Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832
Marunčić, S. (2022). 'Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832
Marunčić S. Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2022 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832
S. Marunčić, "Oblikovanje marketinške strategije konkretnog projekta : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:636832