undergraduate thesis
Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća
Stručni završni rad

Vajda, Dominik
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Vajda, D. (2020). Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431

Vajda, Dominik. "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431

Vajda, Dominik. "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431

Vajda, D. (2020). 'Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 01 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431

Vajda D. Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2021 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431

D. Vajda, "Metrike marketinga kao ključni faktor za razvoj modernog poduzeća : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:913431

Please login to the repository to save this object to your list.