The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić Chair of Information and Communication Sciences
Cite this document
Čretni, D. (2022). Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341
Čretni, Dominik. "Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341
Čretni, Dominik. "Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341
Čretni, D. (2022). 'Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341
Čretni D. Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2022 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341
D. Čretni, "Utjecaj umjetne inteligencije na odnose s kupcima : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:663341