prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora
Specijalistički završni rad

Tolj, Lidija
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Tolj, L. (2023). Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj, Lidija. "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj, Lidija. "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj, L. (2023). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj L. Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2023 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

L. Tolj, "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Please login to the repository to save this object to your list.