Tolj, L. (2023). Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad (Master's thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292
Tolj, Lidija. "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292
Tolj, Lidija. "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad." Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292
Tolj, L. (2023). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad', Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292
Tolj L. Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad [Master's thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2023 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292
L. Tolj, "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad", Master's thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292